| nanaarpy78 a întrebat:

Sunt din Cluj. Vreau sa iau MTB (moutain bike). Sunt incepator si nu stiu ce magazin este de incredere. Lumea se cam plange de Maros bike, de atitudinea personalului si am citit de tot felul de experiente neplacute la acest magazin. La alt magazin serviceul lasa de dorit sau la alt magazin preturile sunt foarte mari. La dechatlon Rockrider 520 mi s-a oferit dar nu e specificat ce frane are, mie hidraulic imi trebuie. La sport addict sunt putine variante de biciclete. Un coleg mi-a recomandat un GT Agressor care numai la Maros bike este. Sincer, nu stiu ce sa fac. Sunt dispus sa dau maxim 1500 pe un MTb care sa fie ok pentru drumetii, excursii lungi la munte. Sper sa mi raspundeti

Răspuns Câştigător
Bula
| Bula a răspuns:

Dintre magazinele din Cluj, tocmai Maros bike este cel mai cunoscut si apreciat.
Evident, sunt multi clienti, fiecare cu "pasarelele" lor (unii au chiar stoluri), cu pretentii si comportament la care nici paznicii de la palatul regal din Londra n-ar rezista. big grin
Ei vand biciclete, dar nu sunt responsabili de calitatea lor.
Totodata, sunt unica firma (dupa cunostintele mele) care au si service de biciclete de peste zece ani, cu meseriasi foarte buni. Ori de cate ori eu sau prietenii mei am apelat la ei au rezolvat problemele.

Evident, daca vrei sa-ti iei o bicicleta cu care sa te duci in excursii (mai ales la munte) ai nevoiede o bicicleta rezistenta pe masura, care nu prea se gaseste la 1500 lei.
Deasupra, daca pleci la munte sau pe drum lung, tebuie sa ai sculele si piesele de uzura de baza la tine!
O pana de cauciuc sau alta defectiune oricand poate interveni, chiar si la o masina, cu diferenta ca, service-ul nu-ti trimite o masina de tractiune, ci trebuie sa-ti cari pe spate bicicleta daca faci o pana de cauciuc... happy

| nanaarpy78 explică (pentru Bula):

Imi poti recomanda o bicicleta? Colegii tot imi spun sa nu dau mult, dar ev vreau ceva bun

| nanaarpy78 explică (pentru Bula):