| Alexandruone a întrebat:

Ma gandesc sa iau creatina, nu prea imi place cum arat, am 16 ani, 1.86 cm, 80kg si sunt mai slabut..intre ectomorf si mezomorf si fac de 2 luni sala am luat proteine pro gainer de la pro nutrition dar nu sunt bune de nimic (am vazut schimbari foarte mici la felul cum arat)...l-am vazut pe un culturist (in vestiarul unde fac sala) cum lua creatina...l-am intrebat daca sunt bune de ceva proteinele care le iau, mi-a zis ca iti dau energie dar nu mai mult. Acum vreau sa-mi iau creatina.Va rog sa-mi recomandati de unde sa iau si sa fie de calitate.

Răspuns Câştigător
| Cosmin86 a răspuns:

Pai in 2 luni ce schimbari vrei sa observi? Se vad schimbari mici la 2-3 luni, muschii adevarati se fac in ani de zile.

Si alimentatia e cea mai importanta, chestii de genul "ce sa iau, ce sa iau" sunt tipice incepatorilor. Fa 6 luni doar cu alimentatie, sa inveti ce sa mananci, cum sa mananci, etc., si abia apoi iei suplimente, ceva sa acopere ce nu poti lua din alimentatie.

Altfel le iei degeaba.

| Alexandruone explică (pentru Cosmin86):

Nu se pune problema de alimentatie ca mananc pana ce nu mai pot...acum doua saptamani am mancat de am spart si am stat vreo 2 ore cu burta in sus ca nu mai puteam de burta.iar a 2 zi dimineata am vomitat tot de atunci mananc 3-4 mese pe zi...nu mai repet greseala asta niciodata. Dar am vazut la weider ca au un supliment numit mega mass iar in descriere am citit ca e pentru incepatori.E bun la ceva ala oare?

| Cosmin86 a răspuns (pentru Alexandruone):

Daca e de la weider sigur ca e bun. Dar mega mass e un gainer, are multi carbohidrati.

La 1.86 si 80 de kg in niciun caz nu ai nevoie de carbohidrati. Ia un concentrat proteic, vitamine & minerale, e suficient.

P.S. : nu esti nici pe departe ectomorf laughing

12 răspunsuri:
| Nickname1890 a răspuns: