|

De ce este determinata forta? Eu nu cred ca doar de muschii deoarece eu am crescut mult in forta de anul trecut dar in masa musculara am stagnat nu am crescut deloc, deci e altceva! Am crescut in repetari la gantera de la 1 repetare la 10 repetari acum! cu 25 kg gantera

65 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Emm... ti-a crescut densitatea muschilor, cel mai probabil.

| explică (pentru CookieDog):

Si merge la infinit asa? Sa cresc in forta la gantere la repetari si sa nu cresc in masa? eu am auzit ca da am mai vazut persoane cu 38 in brat care ridica 30 35 kg gantera. Eu am o alimentatie cu 1400 1500 calorii deoarece vreau sa cresc doar in forta si sa nu mai cresc in masa musculara si vad ca merge!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

La infinit nu. Nu ai Universul sau o singularitate in brat, deci daca bagi in draci forta si pastilute, muschiuletul creste, creste pana face poc.
Ideea e ca totul trebuie sa fie intr-un echilibru, daca nu, povestea de mai sus ti se poate intampla.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru CookieDog):

Pai vreau sa mananc numai asa 1500 calorii ca sa nu fiu in surplus caloric si sa cresc doar in densitate si forta musculara fara sa cresc in masa si nu iau pastile nimic! Fac doar flexii ciocan

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Faci ce vrei man.
Din pacate nu-s expert sa-ti zic ca ce faci e aproape degeaba pentru ca lucrezi doar cateva grupe de muschi, dar csf, asta e.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru CookieDog):

E putin intr-adevar dar am crescut considerabil in forta in brate ma interesa forta in antebrat de la flexii ciocan nu masa musculara, o sa fac toata viata asa sa am grija sa nu cresc in masa musculara doar in forta in antebrat!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru CookieDog):

Realizezi ca densitate= masa, da? laughing

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru aXy99):

Inseamna ca eu am crescut in forta din alte motive ca forta nu este data doar de masa musculara! Forta este determinata si de altceva! ca asa am crescut eu in repetari fara sa pun masa!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru aXy99):

?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Evident ca forta nu e data de volum, sunt doua lucruri diferite. De la 1 la 10 repetari poti creste foarte usor, depinde in cat timp. Totusi, exercitiul la care faci referire e pacatos, te poti fura foarte usor. Ia incearca sa stai jos cand il executi si sa misca umarul sau cotul, ia zi-mi atunci cat de mult progresezi happy

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru aXy99):

Si daca nu e data de volum de ce mai este data?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru CookieDog):

Omul ti-a zis ca forta nu e determinata de muschi, iar tu ii spui ca a crescut in densitate (adica in masa musculara) rolling on the floor

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Atunci spune tu ce altceva efectueaza lucru mecanic astfel incat sa zici ca forta efectuata e "determinata si de altceva".
Sa nu zici ca fortele astrale daca vrei sa mai traiesti.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru CookieDog):

Si, evident, la cum sunt 99% dintre utilizatorii acestui site, ai luat funda pe raspunsul cel mai eronat si, de asemenea, contradictoriu cu textul intrebarii rolling on the floor)))))))))))))

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru aXy99):

Atunci de cine e determinata forta asta ma, fir-ar a dracului de forta?
Oasele, ce naiba?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru aXy99):

Spune-mi tu de ce este determinata forta daca nu doar de volum in ce mai consta adica cum am crescut eu in forta fara sa cresc in masa ca stiu ca tu ai experienta!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru CookieDog):

Oasele sunt pasive fara muschii nu sunt nimic, doar cand dai cu pumnul ajuta oasele tari la pumn ca e un surplus de efect alt loviturii de aia au zis shaolinii ca un slabanog cu pumn calit da mai tare decat unul cu muschii care nu are pumnu calit, doar aici ajuta oasele., la greutati nu stiu nici eu de ce este determinata forta exact! si de muschii dar mai e si altceva

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

De anumite tipuri de fibre musculare. Cresti in forta cand te antrenezi pentru asta. Adica ridici greutati mari si faci repetari putine. Cresti in masa cand faci cu greutati medii si repetari medii. Cresti in anduranta cand faci cu greutati mici si repetari multe.
PS: Nu cresti exclusiv intr-una dintre aceste categorii, poti creste si in forta facand exercitii pentru masa musculara, dar mai putin decat daca ai face exercitii pentru forta.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru aXy99):

Si conteza si geneticul fibrelor? Majoritatea se nasc 50% slow fibers adica anduranta si 50% fast forta exploziva, Gen eu daca m-am nascut 70 80% fast fibers si 20% slow am avantaj la acumularea fortei mai usor? sau sunt mai puternic genetic chiar daca nu ma apucam de exercitii?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Tu compari sporturi diferite, omule. Evident ca oasele sunt tari precum pietrele si te doare mai tare daca iti iei un pumn de la cineva cu oase tari, dar asta nu are nicio treaba cu intrebarea ta legata de flexii la biceps.
Eu ti-am mai zis, oase= parte pasiva a miscarii, muschi = parte activa a miscarii. Fara muschi nu ai putea misca oasele.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru aXy99):

Si conteza si geneticul fibrelor? Majoritatea se nasc 50% slow fibers adica anduranta si 50% fast forta exploziva, Gen eu daca m-am nascut 70 80% fast fibers si 20% slow am avantaj la acumularea fortei mai usor? sau sunt mai puternic genetic chiar daca nu ma apucam de exercitii? Asta ma refer la exercitiile de forta gen 2 se apuca de sala si unu are 50% fibre slow de anduranta si 50% fast pentru forta exploziva, Si unu 70 80% genetic fast fibers de forta si 20 30% anduranta, Nu are un avantaj la exercitiile de forta? cel cu mai multe fast fibers?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Stai ca nu le aflam pe aceeasi lungime de unda.
Una e inertia, si alta e capacitatea unui os de a rezista la impact.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru aXy99):

E blestemul meu, ce sa zic. Dar cel mai eronat nu este, scumpule(o). Ca tu-l consideri asa, este partea a doua.
Asta e daca esti cel mai rapid, asta-i viata happy
Si sa-nteleg ca esti ofticat(a)?

Btw, nu i-am raspuns la prima intrebare, ci la chestiuta ca de ce n-a avansat in masa musculara(vizibila cel mai probabil), punct. Perceptia si inca un simt iti lipseste, din cate vad.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru CookieDog):

Da tu daca ai oase mai tari la pumn si esti mai slab ca masa musculara decat unu si ala ridica mai mult decat tine la gantere are mai multa forta, dar el are pumnu firav tu poti da mai tare cu pumnul datorita oaselor tari ale tale!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Nu, simplu, wtf spui acolo, de unde le tot scoti?
Densitatea oaselor nu-ti va oferi niciodata energie cinetica aditionala. adica acceleratie, si chiar daca, va fi nesemnificativa sau va avea un impact minim.

Te rog, nu mai pune idei fara sens, dac-ai fi fost atent la orele de fizica si biologie, ai fi corelat toate chestiutele de mai sus si n-ai mai spune ca daca n-ai muschi dar ai oase "tari"(aka densitatea osoasa) ai mai multa "forta in pumn". GRESIT.
Acceleratia, viteza si energia cinetica eliberata de muschi va fi intotdeauna influentata de masa musculara si densitatea acesteia + timpul de reactie in concordanta cu stimulii ce cauzeaza reactia. Priceput?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru CookieDog):

Nu e asa eu am facut box si crede-ma conteaza enorm oasele eu am un coleg in clasa care are masa musculara mai mare decat mine si forta si cand ne dadeam pumnii in umar in timpul orei ne atingeam usor dar cu oasele amandoi si cand il atingeam zicea stai frate ca ma doare conteaza, oasele tari si antrenoru a zis!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru CookieDog):

Si vezi ca acceleratia viteza pe pumnii nu conteaza sa ai masa musculara mare unu cu 34 in brat slabanog poate fi mai iute decat unu cu 40 in brat daca folosesc aceeasi tehnica, conteaza genetic si cate fibre rapide ai in corp daca ai mai mult decat altul esti mai iute decat el!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Omule, intelege ca metabolismul fiecarei persoane este diferit, deci "partile" corpului, mai pe intelesul tau, cresc diferit pentru fiecare.
De asta, se poate ca el sa nu fi facut deloc exercitii pentru dezvoltarea muschilor, dar din cauza metabolismului sau se poate sa fie la nivelul tau (tu care ai facut exercitii).

E greu de explicat in cuvinte, si e si mai greu de explicat pentru un incapatanat.
De mentionat ca toata chestia asta a ajuns o indoctrinare idioata.

Oamenilor, ganditi rational si logic.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru CookieDog):

Poti sa fi cadavru slabanog de 50 kg si sa fii mai rapid decat altul cu muschii mari de aia la box cei la categoria pana sunt mai rapizi decat heavy! Asa si in realitate la mine la box aia cu muschii mari erau mai lentii decat slabanogii de 50 60 kg care nu aveau masa musculara deloc!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Din acest moment m-am plictisit sa mai citesc prostii.

Apropo, mai desparte si tu raspunsurile in propozitii, nu-ti imaginezi cat de "intelectual" pozezi cu o singura propozitie si aia lunga cat Enigma Otilieiwinking.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru CookieDog):

Ba pai tu intelegi ca eram neincordati amandoi si nu e vorba de metabolism ala face sala calumea e puternic dar cand ne-am atins cu oasele de la pumn in umar pe ala il durea zicea ca am oasele tari si eu cand dadea el nu durea mai deloc! Fa un test tu zi lu unu cu oase tari la pumn sa iti dea una in nas usor si lu unu cu muschii cu pumn firav si vezi care oase le simti mai tari?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru CookieDog):

Omule sunt mai multe feluri de fibre musculare, ce naiba e greu de inteles, iar forta tot creste o data cu masa dar cum e vorba de rezisdenta logic ca daca ridici greutati mari le ridici mai usor ca orice, organismul se adapteaza

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru CookieDog):

Omule, intelege ca metabolismul fiecarei persoane este diferit, deci "partile" corpului, mai pe intelesul tau, cresc diferit pentru fiecare.

ce legatura are metabolismul cu forta?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru RAY):

El zicea ca conteaza masa musculara in viteza pe pumni la box acceleratia asa s-a exprimat adica orice om cu 40 45 in brat e mai rapid decat un slabanog de 50 kg 60 kg da nu e asa delochee hee stiu pe unu cu 7 luni de box era mai rapid decat unu de 6 ani de box si aveau aceeleasi kg numai ca unu avea 40 in brat 42 si alalalt era slabanog cadavru da era mai rapid nu stiu ce crede el laughing

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Vorbim de altceva

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru RAY):

Dar de ce facea afirmatia aia in nestiinta de cauza?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Chesti de astea le dezbat pers cu multe cunostinte, studii stiintifice

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru RAY):

CookieDog fraieru ala contrazicea ce zicea un antrenor despre viteza pe pumni el zicea ca cine are muschii mai marii masa musculara e mai rapid decat unu cu masa musculara sau slabanog si ca viteza e determinata de muschii doar, cand conteaza si fibrele de tip 2 explozice cat % AI IN CORP antrenamente speciale el un fraier care mananca semine pe fotoliu si comenteaza pe TPU sa ii iau familia in sabie si mortii!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru aXy99):

Boss zi si mie am fost intr-o perioada cred in deficit caloric asa cred ca am scazut in kg sau nu stiu daca e din cauza ca ma culcam tarziu noaptea, deci aveam 69 kg si scazusem la 65 kg si forta la gantere era aceeasi, din ce cauza? tu parca spuneai tin minte ca in deficit caloric pierzi forta, daca e deficitu mare daca e mic nu, dar eu am pierdut kg 4 kg si repetarile la gantere erau la fel luna aceea nu am scazut la forta deloc faceam la fel aceeleasi serii si repetari!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Bine ca ii dai funda.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru aXy99):

Iti dau tie bro ca vad ca tu ai experienta da-mi un raspuns la actuala intrebare am pus-o acu 5 minute
!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
64 răspunsuri:
| a răspuns:

Asta este o intrebare foarte buna, vezi sunt mai multe fibre musculare, stim in prezent faptul ca unele au legatura cu forta, totul este sa faci si cu greutati mici, medi, mari ca sa lucreze toate fibrele musculare

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru RAY):

Doar cu 25 kg gantera am facut de anul trecut doar 1400 1500 calorii special ca sa nu cresc in masa musculara pentru ca mi-a zis cineva ca pot creste toata viata in forta fara sa cresc masa musculara si vad ca merge!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Vezi de o sala de culturism Madalin, de un antrenor personal, de un program bun, de o alimentatie buna, sanatoasa, pentru ca daca stagnezi nu vei evolua

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru RAY):

Pai stagnez in masa musculara de 2 ani de zile dar in forta tot cresc! forta ma intereseaza Ray

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

De asta ai nevoie de un antrenor,eu nu te cunosc personal incat sa stiu care este forta,dieta,programul tau, ridica greutati mai mari, fa la bara, flotari, genoflexiuni, 25 de kg si nepotica mea de 17 ani ridica, tu esti barbat

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru RAY):

Nu are cum sa ridice 25 kg la biceps!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Era sarcasm, am cunosc un tip asta facea doar la bara 2 ore zilnic ce masa avea wow, dar sala de culturism ai in zona?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru RAY):

Da frate dar cu 25 kg se chinuie multi dorian popa se inroseste cu 20 kg daca face moare sau altii in sala fac maxim cu 12 kg 15 kg sau 20 si se inroesc, + ca ai zis ca nu evoluez stagnez, da dar stagnez in masa musculara, dar in forta nu stagnez continui sa cresc la repetari la gantere! Ma intereseaza forta doar nu masa, si in forta nu stagnez deloc!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Bravo, serios se inrosesc astia cu 20 wow dar are masa mare ma mir, continua ceea ce faci man

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru RAY):

Uita-te pe Instagram sa vezi cand se inroseste dorian, + ca sunt multi care au masa musculara mica si ridica mai mult decat altii cu masa musculara mare, pentru ca aia cu masa musculara mare se antreneaza cu greutati mici sa faca 10 12 repetari pentru masa musculara aia de forta se antreneaza doar cu greutati mari 25 kg de aia ei nu cresc in masa musculara dar au forta! Nu neaparat cine are masa musculara mai mare ridica mai mult la gantera!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Eu nu pot face pentru ca sunt in deficit caloric, dar, am doua gantere de 10 kg, cred ca o sa mai fac, daca chiar voi creste in masa musculara, as vrea sa pastram legatura http://discord.gg/zJGVsWN

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru RAY):

Foarte bine si poti creste in forta in deficit caloric eu din 1400 1500 cred ca sunt in deficit consum maxim 30 g 40 g proteina pe zi si am crescut in forta si tine minte forta poti creste in deficit caloric dar nu masa musculara, si inca ceva Sunt multi mai slabi in masa musculara gen 35 36 in brat care ridica 20 kg la gantera si altii care au 40 41 in brat si nu ridica 20 kg am vazut chiar eu in fata ochiilor, muschii mari nu inseamna forta mai mare decat unu mai slab asa si eu nu cresc in masa musculara cresc in forta pentru ca eu cresc in densitate musculara nu doresc masa musculara doar forta! Si forta o obtii si in deficit caloric si cu 30 40 g proteina pe zi

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Nu pot ca sunt la slabire, consum 1200 de cal per zi, am incercat sa pun toate discurile pe o gantere, asa am 20 de kg si ridicam de jos in sus pe un scaun, cam 10 asa pe set timp de 30 de min, pauza 3 minute

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru RAY):

Pai foarte bine cresti in forta si asa antrenandu-te corpul se obisnuieste cu efortul orice ar fi si 1000 calorii daca mananci cineva care il cunosc eu manca o luna o friptura si o salata si omu avea energie nu avea nimic nu stiu cum dracu laughing Si tine minte nu muschii mari inseamna forta, Forta e determinata si de ce ai zis tu fibre, densitate musculara, Gen unu cu 35 36 in brat eu zic ca poate sa il faca pe dorian popa la gantere care are 44 in brat!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Mi-a spus cineva ca cica sunt jucari 20 de kg, daca tu spui ca ala se inroseste ma simt ok

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru RAY):

Https://www.youtube.com/watch?v=J59oX1GgErs
Uita-te la asta cu 20 kg ca isi da duhu aproape si uite cum arata ca sa vezi ca nu masa musculara inseamna forta eu ridic 25 kg si sunt jumate din el. Cine ti-a zis 20 kg jucarii glumea si poate acel cineva nici nu ridica 20 kg :))

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru RAY):

Acuma dupa video asta ce mai zici? Mai conteaza masa musculara mare pentru forta?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Ai dreptate e ceva 20 de kg, o sa mai fac in continuare

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru RAY):

Exact si eu sunt jumate din ala eu am 37 38 in brat si ala are 45 si eu ridic 25 kg si ala 20 kg deci forta nu vine doar din muschii mari!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Era un chinez dar nu dau de el, cum sa iti explic stai pe scaun si de jos ridici gantera in sus, cu una cica e pentru brate

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Vezi cartea: Antrenamentul condamnaților - Paul Wade

Citeam zilelea asta cât de important pentru corp e să-ți dezvolți și musculatura părții inferioare, nu doar a celei superioare. Niște brațe puternice pe niște picioare slabe nu au decât puțină forță.

Cartea pe care ți-o recomand aici îți dă vreo 6 categorii mari de exerciții (flotări, genuflexiuni, tracțiuni, ridicări de picioare, podul, flotări din stând în mâini) și pentru fiecare îți dă 10 niveluri de dificultate. Pentru fiecare nivel vreo 3 etape - începător, mediu, avansat - descrise foarte concret. Exemplu: flotări, nivelul 1, începători: o serie de 10 flotări executate stând în picioare lângă un perete vertical. Pare a fi un ghid excelent aplicabil și unui începător complet și unui avansat - pentru fiecare există provocări.

E scrisă foarte pe înțeles și argumentată. E vorba despre exerciții calistenice - îți folosești greutatea corpului în loc de greutăți obișnuite de la sală. Poți lucra și acasă și oriunde. Zice autorul că așa se antrenau spartanii și mai știu eu cine... și cei din închisoare pe vremuri sau și acum.

În felul descris în carte îți dezvolți corpul ca întreg, ceea ce duce la întărirea articulațiilor (nu la uzarea lor) și crește mobilitatea.

Acum, eu sunt programator și m-am apucat de sport de 3 zile. laughing Deci rezultate încă n-am, în afară de febră musculară. happy Dar pare o carte excelentă.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Baga steroizi ce conteza ca.ti slabeste inima baga acolo sa te faci mare

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Vrei sa zici ca ridici la biceps serii de 10 cu 25 si mananci 1500 de kcal? Sigur faci corect repetarile, nu misti coatele si duci pana jos gantera incat sa intinzi bratul? Pare absurd sa ridici atata la biceps cand la 1500 de kcal ar trebui sa ai cam 50 de kg? Nu stiu ce sa zic suna asa a ``monstru genetic``happy

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru AltuOarecare1):

Nu neaparat taicamiu a avut 80 kg si manca rar pe zi dar i s-a incetinit metabolismul 100g fulgii ovaz cu lapte, paste fierte 300g au total 474 calorii pastele fulgii au 450 cu laptele, 200 grame sau 150 grame pulpe de pui sau friptura si seara 2 felii telemea vaca, Si nu trebuie sa ai 50 kg la 1500 calorii rata mea bazala este 1600 calorii la 70 kg deci pentru mentinere dar probabil eu avand metabolism lent mi-a scazut rata si nu slabesc si taicamiu manca 1200 calorii si nu slabea, si avea 80 kg, din alea mare parte era paine, cosmin86 a zis la o intrebare pe TPU asa,, Cunosc Persoane care pot trai cu o ciorba pe zi si nu slabesc. Bine adevarul e ca eu si daca mananc 1200 calorii si nu mai mananc seara feliile de branza tot nu simt foame nu stiu de ce ma simt bine oricum laughing!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează