|

De ce este determinata forta? Eu nu cred ca doar de muschii deoarece eu am crescut mult in forta de anul trecut dar in masa musculara am stagnat nu am crescut deloc, deci e altceva! Am crescut in repetari la gantera de la 1 repetare la 10 repetari acum! cu 25 kg gantera

Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Emm... ti-a crescut densitatea muschilor, cel mai probabil.

| explică (pentru CookieDog):

Si merge la infinit asa? Sa cresc in forta la gantere la repetari si sa nu cresc in masa? eu am auzit ca da am mai vazut persoane cu 38 in brat care ridica 30 35 kg gantera. Eu am o alimentatie cu 1400 1500 calorii deoarece vreau sa cresc doar in forta si sa nu mai cresc in masa musculara si vad ca merge!

| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

La infinit nu. Nu ai Universul sau o singularitate in brat, deci daca bagi in draci forta si pastilute, muschiuletul creste, creste pana face poc.
Ideea e ca totul trebuie sa fie intr-un echilibru, daca nu, povestea de mai sus ti se poate intampla.

| explică (pentru CookieDog):

Pai vreau sa mananc numai asa 1500 calorii ca sa nu fiu in surplus caloric si sa cresc doar in densitate si forta musculara fara sa cresc in masa si nu iau pastile nimic! Fac doar flexii ciocan

| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Faci ce vrei man.
Din pacate nu-s expert sa-ti zic ca ce faci e aproape degeaba pentru ca lucrezi doar cateva grupe de muschi, dar csf, asta e.

| explică (pentru CookieDog):

E putin intr-adevar dar am crescut considerabil in forta in brate ma interesa forta in antebrat de la flexii ciocan nu masa musculara, o sa fac toata viata asa sa am grija sa nu cresc in masa musculara doar in forta in antebrat!

| a răspuns (pentru CookieDog):

Realizezi ca densitate= masa, da? laughing

| explică (pentru aXy99):

Inseamna ca eu am crescut in forta din alte motive ca forta nu este data doar de masa musculara! Forta este determinata si de altceva! ca asa am crescut eu in repetari fara sa pun masa!

| a răspuns (pentru aXy99):

?

| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Evident ca forta nu e data de volum, sunt doua lucruri diferite. De la 1 la 10 repetari poti creste foarte usor, depinde in cat timp. Totusi, exercitiul la care faci referire e pacatos, te poti fura foarte usor. Ia incearca sa stai jos cand il executi si sa misca umarul sau cotul, ia zi-mi atunci cat de mult progresezi happy

| explică (pentru aXy99):

Si daca nu e data de volum de ce mai este data?

| a răspuns (pentru CookieDog):

Omul ti-a zis ca forta nu e determinata de muschi, iar tu ii spui ca a crescut in densitate (adica in masa musculara) rolling on the floor

| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Atunci spune tu ce altceva efectueaza lucru mecanic astfel incat sa zici ca forta efectuata e "determinata si de altceva".
Sa nu zici ca fortele astrale daca vrei sa mai traiesti.

| a răspuns (pentru CookieDog):

Si, evident, la cum sunt 99% dintre utilizatorii acestui site, ai luat funda pe raspunsul cel mai eronat si, de asemenea, contradictoriu cu textul intrebarii rolling on the floor)))))))))))))

| a răspuns (pentru aXy99):

Atunci de cine e determinata forta asta ma, fir-ar a dracului de forta?
Oasele, ce naiba?

| explică (pentru aXy99):

Spune-mi tu de ce este determinata forta daca nu doar de volum in ce mai consta adica cum am crescut eu in forta fara sa cresc in masa ca stiu ca tu ai experienta!

| explică (pentru CookieDog):

Oasele sunt pasive fara muschii nu sunt nimic, doar cand dai cu pumnul ajuta oasele tari la pumn ca e un surplus de efect alt loviturii de aia au zis shaolinii ca un slabanog cu pumn calit da mai tare decat unul cu muschii care nu are pumnu calit, doar aici ajuta oasele., la greutati nu stiu nici eu de ce este determinata forta exact! si de muschii dar mai e si altceva

| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

De anumite tipuri de fibre musculare. Cresti in forta cand te antrenezi pentru asta. Adica ridici greutati mari si faci repetari putine. Cresti in masa cand faci cu greutati medii si repetari medii. Cresti in anduranta cand faci cu greutati mici si repetari multe.
PS: Nu cresti exclusiv intr-una dintre aceste categorii, poti creste si in forta facand exercitii pentru masa musculara, dar mai putin decat daca ai face exercitii pentru forta.

| explică (pentru aXy99):

Si conteza si geneticul fibrelor? Majoritatea se nasc 50% slow fibers adica anduranta si 50% fast forta exploziva, Gen eu daca m-am nascut 70 80% fast fibers si 20% slow am avantaj la acumularea fortei mai usor? sau sunt mai puternic genetic chiar daca nu ma apucam de exercitii?

| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Tu compari sporturi diferite, omule. Evident ca oasele sunt tari precum pietrele si te doare mai tare daca iti iei un pumn de la cineva cu oase tari, dar asta nu are nicio treaba cu intrebarea ta legata de flexii la biceps.
Eu ti-am mai zis, oase= parte pasiva a miscarii, muschi = parte activa a miscarii. Fara muschi nu ai putea misca oasele.

| explică (pentru aXy99):

Si conteza si geneticul fibrelor? Majoritatea se nasc 50% slow fibers adica anduranta si 50% fast forta exploziva, Gen eu daca m-am nascut 70 80% fast fibers si 20% slow am avantaj la acumularea fortei mai usor? sau sunt mai puternic genetic chiar daca nu ma apucam de exercitii? Asta ma refer la exercitiile de forta gen 2 se apuca de sala si unu are 50% fibre slow de anduranta si 50% fast pentru forta exploziva, Si unu 70 80% genetic fast fibers de forta si 20 30% anduranta, Nu are un avantaj la exercitiile de forta? cel cu mai multe fast fibers?

| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Stai ca nu le aflam pe aceeasi lungime de unda.
Una e inertia, si alta e capacitatea unui os de a rezista la impact.

| a răspuns (pentru aXy99):

E blestemul meu, ce sa zic. Dar cel mai eronat nu este, scumpule(o). Ca tu-l consideri asa, este partea a doua.
Asta e daca esti cel mai rapid, asta-i viata happy
Si sa-nteleg ca esti ofticat(a)?

Btw, nu i-am raspuns la prima intrebare, ci la chestiuta ca de ce n-a avansat in masa musculara(vizibila cel mai probabil), punct. Perceptia si inca un simt iti lipseste, din cate vad.

| explică (pentru CookieDog):

Da tu daca ai oase mai tari la pumn si esti mai slab ca masa musculara decat unu si ala ridica mai mult decat tine la gantere are mai multa forta, dar el are pumnu firav tu poti da mai tare cu pumnul datorita oaselor tari ale tale!

| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Nu, simplu, wtf spui acolo, de unde le tot scoti?
Densitatea oaselor nu-ti va oferi niciodata energie cinetica aditionala. adica acceleratie, si chiar daca, va fi nesemnificativa sau va avea un impact minim.

Te rog, nu mai pune idei fara sens, dac-ai fi fost atent la orele de fizica si biologie, ai fi corelat toate chestiutele de mai sus si n-ai mai spune ca daca n-ai muschi dar ai oase "tari"(aka densitatea osoasa) ai mai multa "forta in pumn". GRESIT.
Acceleratia, viteza si energia cinetica eliberata de muschi va fi intotdeauna influentata de masa musculara si densitatea acesteia + timpul de reactie in concordanta cu stimulii ce cauzeaza reactia. Priceput?

| explică (pentru CookieDog):

Nu e asa eu am facut box si crede-ma conteaza enorm oasele eu am un coleg in clasa care are masa musculara mai mare decat mine si forta si cand ne dadeam pumnii in umar in timpul orei ne atingeam usor dar cu oasele amandoi si cand il atingeam zicea stai frate ca ma doare conteaza, oasele tari si antrenoru a zis!

| explică (pentru CookieDog):

Si vezi ca acceleratia viteza pe pumnii nu conteaza sa ai masa musculara mare unu cu 34 in brat slabanog poate fi mai iute decat unu cu 40 in brat daca folosesc aceeasi tehnica, conteaza genetic si cate fibre rapide ai in corp daca ai mai mult decat altul esti mai iute decat el!

| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Omule, intelege ca metabolismul fiecarei persoane este diferit, deci "partile" corpului, mai pe intelesul tau, cresc diferit pentru fiecare.
De asta, se poate ca el sa nu fi facut deloc exercitii pentru dezvoltarea muschilor, dar din cauza metabolismului sau se poate sa fie la nivelul tau (tu care ai facut exercitii).

E greu de explicat in cuvinte, si e si mai greu de explicat pentru un incapatanat.
De mentionat ca toata chestia asta a ajuns o indoctrinare idioata.

Oamenilor, ganditi rational si logic.

| explică (pentru CookieDog):

Poti sa fi cadavru slabanog de 50 kg si sa fii mai rapid decat altul cu muschii mari de aia la box cei la categoria pana sunt mai rapizi decat heavy! Asa si in realitate la mine la box aia cu muschii mari erau mai lentii decat slabanogii de 50 60 kg care nu aveau masa musculara deloc!

| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Din acest moment m-am plictisit sa mai citesc prostii.

Apropo, mai desparte si tu raspunsurile in propozitii, nu-ti imaginezi cat de "intelectual" pozezi cu o singura propozitie si aia lunga cat Enigma Otilieiwinking.

| explică (pentru CookieDog):

Ba pai tu intelegi ca eram neincordati amandoi si nu e vorba de metabolism ala face sala calumea e puternic dar cand ne-am atins cu oasele de la pumn in umar pe ala il durea zicea ca am oasele tari si eu cand dadea el nu durea mai deloc! Fa un test tu zi lu unu cu oase tari la pumn sa iti dea una in nas usor si lu unu cu muschii cu pumn firav si vezi care oase le simti mai tari?

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| explică (pentru RAY):

El zicea ca conteaza masa musculara in viteza pe pumni la box acceleratia asa s-a exprimat adica orice om cu 40 45 in brat e mai rapid decat un slabanog de 50 kg 60 kg da nu e asa delochee hee stiu pe unu cu 7 luni de box era mai rapid decat unu de 6 ani de box si aveau aceeleasi kg numai ca unu avea 40 in brat 42 si alalalt era slabanog cadavru da era mai rapid nu stiu ce crede el laughing

Răspuns utilizator avertizat
| explică (pentru RAY):

Dar de ce facea afirmatia aia in nestiinta de cauza?

Răspuns utilizator avertizat
| explică (pentru RAY):

CookieDog fraieru ala contrazicea ce zicea un antrenor despre viteza pe pumni el zicea ca cine are muschii mai marii masa musculara e mai rapid decat unu cu masa musculara sau slabanog si ca viteza e determinata de muschii doar, cand conteaza si fibrele de tip 2 explozice cat % AI IN CORP antrenamente speciale el un fraier care mananca semine pe fotoliu si comenteaza pe TPU sa ii iau familia in sabie si mortii!

| explică (pentru aXy99):

Boss zi si mie am fost intr-o perioada cred in deficit caloric asa cred ca am scazut in kg sau nu stiu daca e din cauza ca ma culcam tarziu noaptea, deci aveam 69 kg si scazusem la 65 kg si forta la gantere era aceeasi, din ce cauza? tu parca spuneai tin minte ca in deficit caloric pierzi forta, daca e deficitu mare daca e mic nu, dar eu am pierdut kg 4 kg si repetarile la gantere erau la fel luna aceea nu am scazut la forta deloc faceam la fel aceeleasi serii si repetari!

| a răspuns (pentru MadalinVoicu98):

Bine ca ii dai funda.

| explică (pentru aXy99):

Iti dau tie bro ca vad ca tu ai experienta da-mi un raspuns la actuala intrebare am pus-o acu 5 minute
!

65 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| a răspuns:

Aici este vorba de fibra musculara, si nu de masa musculara.

| a răspuns:

Vezi cartea: Antrenamentul condamnaților - Paul Wade

Citeam zilelea asta cât de important pentru corp e să-ți dezvolți și musculatura părții inferioare, nu doar a celei superioare. Niște brațe puternice pe niște picioare slabe nu au decât puțină forță.

Cartea pe care ți-o recomand aici îți dă vreo 6 categorii mari de exerciții (flotări, genuflexiuni, tracțiuni, ridicări de picioare, podul, flotări din stând în mâini) și pentru fiecare îți dă 10 niveluri de dificultate. Pentru fiecare nivel vreo 3 etape - începător, mediu, avansat - descrise foarte concret. Exemplu: flotări, nivelul 1, începători: o serie de 10 flotări executate stând în picioare lângă un perete vertical. Pare a fi un ghid excelent aplicabil și unui începător complet și unui avansat - pentru fiecare există provocări.

E scrisă foarte pe înțeles și argumentată. E vorba despre exerciții calistenice - îți folosești greutatea corpului în loc de greutăți obișnuite de la sală. Poți lucra și acasă și oriunde. Zice autorul că așa se antrenau spartanii și mai știu eu cine... și cei din închisoare pe vremuri sau și acum.

În felul descris în carte îți dezvolți corpul ca întreg, ceea ce duce la întărirea articulațiilor (nu la uzarea lor) și crește mobilitatea.

Acum, eu sunt programator și m-am apucat de sport de 3 zile. laughing Deci rezultate încă n-am, în afară de febră musculară. happy Dar pare o carte excelentă.

| a răspuns:

Baga steroizi ce conteza ca.ti slabeste inima baga acolo sa te faci mare

| a răspuns:

Vrei sa zici ca ridici la biceps serii de 10 cu 25 si mananci 1500 de kcal? Sigur faci corect repetarile, nu misti coatele si duci pana jos gantera incat sa intinzi bratul? Pare absurd sa ridici atata la biceps cand la 1500 de kcal ar trebui sa ai cam 50 de kg? Nu stiu ce sa zic suna asa a ``monstru genetic``happy

| explică (pentru AltuOarecare1):

Nu neaparat taicamiu a avut 80 kg si manca rar pe zi dar i s-a incetinit metabolismul 100g fulgii ovaz cu lapte, paste fierte 300g au total 474 calorii pastele fulgii au 450 cu laptele, 200 grame sau 150 grame pulpe de pui sau friptura si seara 2 felii telemea vaca, Si nu trebuie sa ai 50 kg la 1500 calorii rata mea bazala este 1600 calorii la 70 kg deci pentru mentinere dar probabil eu avand metabolism lent mi-a scazut rata si nu slabesc si taicamiu manca 1200 calorii si nu slabea, si avea 80 kg, din alea mare parte era paine, cosmin86 a zis la o intrebare pe TPU asa,, Cunosc Persoane care pot trai cu o ciorba pe zi si nu slabesc. Bine adevarul e ca eu si daca mananc 1200 calorii si nu mai mananc seara feliile de branza tot nu simt foame nu stiu de ce ma simt bine oricum laughing!