|

Este ok daca iau Whey Protein pentru a ma ajuta sa pun masa musculara? ( Fac sala de 6 luni )

Initial am vrut sa iau creatina dar am auzit ca nu este buna, si ma intrebam daca este sanatos sa iei proteine din zer. De asemenea, am 16 ani si pe site-ul de unde vreau sa cumpar scrie ca trebuie sa vorbesc cu medicul daca nu am 18.



Link : http://www.megaproteine.ro/......tein-900g/

10 Raportează Evaluează
10 răspunsuri:
| a răspuns:

De ce sa nu fie buna creatina?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Cica te umfla doar, deci nu o sa pari muscular, doar mare si poti avea si probleme la rinichi de la ea.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Ganzzo):

Serios? Te "umfla doar"? Nu exista supliment care "te umfla doar" laughing)

Si ca fapt divers, creatina se gasesc in carne... deci deja consumi zilnic ( daca nu esti vegetarian ).

Creatina e cel mai bun supliment pentru muschi:

- accelereaza recuperarea ( ajuta la eliminarea acidului lactic din muschi )
- mareste forta
- ajuta la hidratarea muschilor si la vascularizare
- mareste sinteza proteinelor
+ altele

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Http://nattyornot.com/creatine-is-a-scam/


nope. nu prea face nimic din ce zici tu acolo.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru peperonies):

Ai folosit tu cel putin 1 an de zile sa spui ca nu face?

p.s. : "nattyornot" nu prea pare a fi un site unde scriu medici specialisti...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Cum nici tu nu ai dat 1 am zis ca suntem cam in acealsi loc. nu ai de unde sa stii ca in acel an nu ai fi facut acelasi progres si fara creatina.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru peperonies):

Ba da, ca apoi am tras fara... fac sala de aproape 10 ani si am putut sa compar diferite perioade ( cu fara suplimente, etc. ).

Apropo:
http://www.doctor.info.ro/creatina.html
http://www.doctor.info.ro/creatina_ghid.html

Citez:
Beneficiile suplimentarii cu creatina

accelereaza resinteza ATP-ului - astfel efortul muscular intens de scurta durata poate fi sustinut o perioada mai lunga de timp
intarzie consumarea rezervelor de PC (fosfocreatina)
reduce dependenta de glicoliza anaeroba cu formare de lactat
faciliteaza relaxarea musculara si refacerea dupa mai multe reprize de efort intens

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Medicii sunt la spital nu pe TPU

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru adela2001):

De ce ai mai raspuns daca oricum nu stii despre ce este vorba? Asteptam un raspuns de la cineva care a luat si a avut rezultate nu de la un copil de 13 ani smh

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Ganzzo):

Vrei un raspuns de la cineva care a mai luat pentru ca pe site-ul acela scria ca daca ai sub 18 ani trebuie sa vorbesti cu medicul?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează