|

Ma apuc de calisthenics si vreau sa-mi spuna cineva experimentat daca fac bn:

Program: Luni :piept umeri triceps

Miercuri:spate biceps

Vineri : Picioare

In rest odihna, filosofia pe care am preluato si imi place este ca am nevoie de multa odihna, progresul in forta 4x 8 (pana reusesc fiecare set de 8 dp cresc greutatea)+ 6 mese pe zi

1 Raportează Evaluează
1 răspuns:
| a răspuns:

Am un program asemanator, nu conteaza ordinea in care faci exercitiile, conteaza cum le lucrezi, sa faci exercitii corecte, sa ai un program adecvat, sa mananci, odihna, si in fiecare zi sa respecti mesele, sper ca stii cat de importanta e alimentatia, daca vrei sa ai rezultate, nu te astepta sa le ai din primele luni, trebuie sa ai o mentalitate deschisa, sa nu asculti ce spun altii mai ales, te duci si iti faci treaba, m-am apucat si eu si am 6 luni, rezultatele le-am avut pentru ca mi-am schimbat mentalitatea si in fiecare zi trageam din ce in ce mai tare, faceam pe cont propriu, nu-i ascultam nici macar pe cei care-mi spuneau cum sa le fac, ma uitam pe net, si executam, alimentatie odihna timp, dedicatie, si cea mai importanta, RABDAREA si o sa ai rezultatele pe care ti le doresti

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează