|

Sa va spun povestea mea zilnica (de fapt de 3 ori pe saptamana) cu privire la antrenament.De obicei ma pun la culcare pana in ora 23.Ma trezesc la 7 fara un sfert si iau micul dejun( chiar daca mi se pare devreme, nu am cum sa nu mananc) in care servesc diferite alimente precum:cereale(de ovaz) cu lapte sau iaurt natural ori omleta/oua fierte (3-4).Urmatoarea masa(in timp ce sunt la scoala) este pe la ora 10-11 in care imi cumpar o chifla si un piept de pui(150 grame) ori in zilele cand nu am sala iau niste alune (50 grame). Dupa care pe la 13 imi cumpar 3 banane cu o ora inainte de antrenament.Antrenamentul il am imediat dupa scoala la ora 14-14:30 care dureaza 1 ora-1 ora si jumatate.Cand vin acasa iau masa : sursa de carbo + proteina. Dupa care la 3 ore distanta iau si alta masa asemanatoare cu aceasta si posibil un fruct/2 la o ora dupa.Ce parere aveti? Este ok? Pe viitor imi voi lua si izolat proteic+creatina ca sa se observe ceva.

4 răspunsuri:
| a răspuns:

Este ok.

| a răspuns:

Alimentatia e ok.

Antrenamentul cum este? ce program ai?

| a răspuns:

Oarecum bine...ar trebuii sa maresti cantitatea de carne si carbo la fiecare masa.In rest totul arata ok.Si nu te grabi cu suplimentele pentru ca nu are rost, asculta sfatul unuia care are ceva vechime si cunostinte in sportul asta.

| a răspuns:

Mareste cantitatea de carne si carbohidrati.