|

Salut, imi poate da cineva un program de sala pe 3-4 zile pentru brate, piept, absomen si picioare pentru un incepator si daca se poate si cu repetari si tot ce trebuielaughing? Multumesc

Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Salut
Programul ar trebui sa sune cam asa:
Ziua1: piept+biceps
Ziua2: spate+triceps
Ziua3:abdomen+picioare
E foarte important sa faci pauza intre zile.
Si apropo de repetari, eu la inceput faceam 3 serii a cate 10 sau 12 repetari. E important sa ai o masa cat mai bogta in proteine. Sper ca te-am ajutat.

| explică (pentru Ungurean_Andrei_1999):

Mersi voiam sa te rog daca imi poti spune si ce exercitii sa fac ca sa antrenez fiecare gruplaughing

| a răspuns (pentru Mihai1765):

Eu te sfatuiesc sa faci pentru fiecare grupa de muschi in parte la maxim 4 aparate; sau maxim 4 feluri de exercitii cu gantere sau haltere.
Inainte de a incepe e foarte important sa faci incalzirea si sa alergi la banda minim 15 minute, ca sa fie totul ok.

3 răspunsuri:
| a răspuns:

Luni: Piept & Biceps
Marți: Triceps & Antebraț
Miercuri: Spate & Umeri
Joi: Abdomen & Picioare
Vineri: Trapez ( dacă nu-l faci Miercuri la antrenamentul de spate )
Sâmbăta / Duminică : Pauză