| Anonim420420 a întrebat:

Salut, cum as putea sa ma latesc in umeri? Sau fiu mai lat? Fac sala. Ce ar trebui sa lucrez ca sa ma latesc?

Răspuns Câştigător
| cristiww a răspuns:

Tractiuni la bara cu priza larga. La bara, nu la helcometru.

21 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Sa-ti maresti oasele.
Pentru a intari si mari oasele, trebuie sa consumi si multe produse lactate (naturale! ), precum si alimentece contin mult fosfor (de exemplu carne de peste), asta pe langa carne rosie si exercitii care dezvolta umerele (ridicare greutati).

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru cristiww):

De când lucreaza tractiunile umerii? Asta e marele dorsal, Latit in spate poate.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Presa militara, gantere din sezut cu pauza, arnold press, Z press, landmine press si paralele si face-pulls

| Cosmin86 a răspuns (pentru anonim_4396):

Si tu te "latesti in umeri" fara sa te latesti in spate? Practic asta inseamna "ma latesc in umeri" = "latesc spatele", e o expresie folosita la sala.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru Cosmin86):

Nu pot zice ca n-am auzit de ea. Printre bosiii sali
Dar nu ai ce sa "latesti" pentru ca spatele pare lat doar când esti flexat mai mult, in rest dorsalii sunt lati tot timpul thinking

| cristiww a răspuns:

Daca te intereseaza doar sa se vada umerii mai "lati" prin tricou, sa iesi mai bine in evidenta cu acest aspect, sa pari precum aia de la fotbal american din fata, atunci in afara de a dezvolta mai bine partea mediana a umarului nu prea ai ce face. "Latimea" in umeri este data de clavicula, adica ce mostenesti aia e. Poti face fluturari laterale multe impreuna cu alte exercitii care maresc tot umarul.
Daca vrei sa pari "lat" din spate atunci are dreptate Cosmin.
Daca vrei exemplu de 'lat' din fata datorita marimii umerilor, da search pe google la "Vlad Pihureac" imagini.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru Cosmin86):