| Eron a întrebat:

Salut.Sunt un elev in clasa a 10-a! As dori sa stiu si eu cat costa o radiografie la oase(s-au ceva de genu), pentru a vedea daca mai cresc in inaltime sau nu.Ideea e ca vreau sa ma apuc sa trag de fiare si nu vreau ca apoi sa-mi para rau ca daca nu trageam puteam sa fiu mai inalt.
Am uitat sa specific faptul ca sunt scund, desi joc basket din clasa a 9-a in fiecare zi, cel putin 1 ora.In zadar. Ce spuneti, mai are rost sa sper, sau sper degeaba?

9 răspunsuri:
| joe2011 a răspuns:

Poti merge la sala dar sa nu faci exercitii cu greutati peste cap cum s-ar zice.pana la 18 ani mai ai de crescutwinkingwinking

| FlorinDiablo a răspuns:

Asa sunt si eu sfatul meu daca esti inalt e sa nu te apuci sa tragi de fiare deoarece se contorsioneaza oasele astea mi-a spus-o un doctor ortoped cel mai bine e cand deja ai ajuns in stadiu de dezvoltare aproape complet

| Eron explică (pentru FlorinDiablo):

Nu sunt inalt, tocmai de aceea vreau sa trag de fiare, dar, dupa cum am spus nu vreau sa imi para rau, stiind ca poate altfel as fi mai crescut.

| aryana1991 a răspuns:

Daca te duci cu trimitere de la medicul de familie si cu o adeverinta de ele la un cabinet care are contract cu casa nu platesti nimic

| wowmentol a răspuns:

Salut!
Daca ai doctor de familie e gratuit daca nu ai platesti.
App. daca vrei sa fie gratuit de duci cu certificatul de nastere si cu carnetul de elev sa vada ca esti elev si iti face gratuit. Daca nu costa in jur de 50lei(500 de mii)

| peste2009 a răspuns:

Vreau cateva date despre tine si iti spun eu :
-Inaltimea de acum...
-varsta...
-varsta la care ai crescut cel mai mult
-Si cat de inalte esti pe langa parinti tai

| Eron explică (pentru peste2009):

-1,68 m
-16 ani
-14-15 ani
-mama:1, 65; tatal:1, 72; fratele, 1.75

| peste2009 a răspuns:

La cat ai crescut poti sa te apuci de orice de aici incolo nu o sa mai cresti orice ai face (poate doar prin operati de crestere dar.) deci potis a te apuci sigur FUNDA TE ROG