| Mihai2100 a întrebat:

am 17ani [ aproape 18 ], aprox 72kg si 1, 92 inaltime.
Iau Rapid Mass [ de la natural plus ] si as vrea sa compensez cu Creatina si Dextroza. As dori sa stiu cantitatile si momentele zilei cu antrenament si fara in care sa iau Creatina si Dextroza. Si posibile aproximari a rezultatelor.

10 răspunsuri:
| JohnnyBi a răspuns:

Sa compensezi sau completezi? ca ce zici tu nu are sens. creatina 5g/24h, nu conteaza cand o iei. preferabil inainte sau dupa antrenament alaturi de 50g dextroza. aproximari? vrei sa aproximez cati pesti sunt in Marea Neagra? e imposibil

| Cosmin86 a răspuns:

Nu inteleg...

Rapid mass are o gramada de carbohidrati ( putine proteine si multi carbo ) si tu vrei sa mai adaugi alti carbo ( dextroza ).

Care e logica de vrei atat de multi carbohidrati?

| Mihai2100 explică (pentru Cosmin86):

Nu m-am gandit la asta, greseala mea. Recunosc inca sunt incepator in domeniul asta happy [ Deci mai bine nu combin cu dextroza, prea multi carbohidrati nu sunt sanatosi ]

| Mihai2100 explică (pentru JohnnyBi):

Sa compensez da, scuze greseala happy

| Mihai2100 explică (pentru Mihai2100):

Completez* Damn laughing

| JohnnyBi a răspuns (pentru Mihai2100):

Nu e vb de sanatate, te faci cat un porc. corpul va primii tot si transforma in grasime...indirect nesanatos, da, direct nu

| Cosmin86 a răspuns (pentru Mihai2100):

Daca vrei mai multe suplimente, fiecare supliment sa aiba altceva, nu iei 3 suplimente care contin acelasi lucru.

Ramai pe Rapid Mass ( sau ia Seriouss Mass ) si mai poti lua o creatina ca al doilea supliment.

| Mihai2100 explică (pentru Cosmin86):

Renunt la Rapid Mass [ am avut probleme la stomac din cauza lui ]... Si o sa continui pe Creatina Monohidrata + Dextroza. Dextroza in ce gramaj sa o iau?

| Cosmin86 a răspuns (pentru Mihai2100):

Eu zic sa nu iei nici dextroza... e zahar practic. O sa-ti creasca glicemia destul de mult.