|

Salut TPU credeti ca e bun un astfel de antrenamentpentru masa musculara?

Luni: biceps si deltoid

Marti: picioare

Miercuri: abdomen

Joi: piept

Vineri:antebrat si triceps

Sambata: spate si biceps(voi face doar tractiuni)

Duminica:odihna

4 Raportează Evaluează
4 răspunsuri:
| a răspuns:

Nu este prea ok, este suficient sa antrenezi o grupa o singura data/saptamana. Daca tu faci sambata biceps, nu ii dai destul timp sa se refaca, antrenandu-l din nou luni. Si nu e necesar un antrenament intreg doar pentru abdomen.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Luni biceps si sambata biceps?

apuca-te de sah.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Luni-Piept, abdomen
Marti-PAUZA
Miercuri-Spate, trapez
Joi-Picioare, abdomen
Vineri-Umeri, Triceps
Sambata-Biceps, antebrat
Duminica-PAUZA

NU are rost sa antrenezi doua grupe pe saptamana, oricum atunci cand faci spate faci automat si biceps, iar atunci cand faci piept faci si triceps.
Nu uita ca pentru a creste in masa musculara trebuie sa ai o alimentatie bogata in proteine si carbohidrati, dar sa nu lipseasca nici grasimile. O alta alternativa ai aici, cu mai multe explicatii despre antrenament si nutritie.http://www.megaproteine.ro/antrenamente-si-nutritie.html

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Mie unul nu mi se pare bun : eu asa fac : Luni : piept-triceps Marti : Picioare, gambe. Miercuri : Spate-biceps, Joi: Abdomene-Umeri, Sambata : abdomene

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează