|

Salut TPU de curand(ieri laughing ) am inceput sa fac urmatorele exercitii pentru masa musculara.Am luat un pet de 5kg si l-am bagat intr-un ghiozdan si am inceput sa fac:-extensii pentru biceps 6 seturi a cate 15 repetari 3dimineata-3seara,l-am ridicat la spate si am inceput sa il ridic la fel tot 6 seturi 15 repetari, dupa flotari in cap 4 seturi 40 repetari si extensii laterale a bratelor cu 2 peturi a 5kg 4 seturi 20 repetari abdomene 2 seturi 200, genoflexiuni 100 2 seturi, ridicari la 90 grade 2 seturi 20 repetari si in final tractiuni 2 seturi 15 ridicari.In ceea ce priveste alimentatia:-dimineata 2 oua (nu in fiecare zi) fierte sau ochiuri un ceai cald sau lapte,alta alternativa gem sau miere pe paine cu lapte sau ceai cald,gustare un mar,la pranz ciorba cu carne de porc (slaba) sau tocanita de cartofi cu legume, gustare un mar si un sandvis cu sunca cu pui (cam ciudat aici ), seara ceva usor o salata si antrenamentele.Precizez ca iau vitamine calcium D3 si Magneziu + baraka pentru imunitate.Am 14 ani 1, 72m 60kg este bun de ceva antrenamentul pe care vreau sa-l urmez? Toate aceste exercitii le-am luat de la Angel fitness

Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Se vor vedea cu siguranta ca orice muschi pe care il pui in miscare te va durea si va creste precum creierul il folosesti te doare, creste inteligenta. Ar fi fost bine sa ai si o bara de tractiuni gasesti pe net la 150 lei asa iti mareai forta si muschii spatelui, biceps etc...winking

11 răspunsuri:
| a răspuns:

E OK pentru un antrenament acasa tinand cont ca unii fac doar flotari si abdomene. Dar se numeste serii ce faci tu nu seturi si fa asa: 5 serii cu cate repetari poti pana la epuizare iei pauza 1 minut faci iar asa se face. Stai cu picioarele pe un scaun si mainile pe pat la nivelul umerilor si faci asa repetari pentru triceps, daca mai e ceva imi zici si-ti raspund.

| explică (pentru Presence):

Si daca continui acest tip de antrenament pana la vara adica in vreo 3 luni jumate se vor vedea ceva diferente?

| explică (pentru asasinkrid):

Daca imi puteti lasa un id de skipe sa mai vorbim ar fi bine stiti sa va mai cer sfaturi amandurora

| explică (pentru Presence):

Dar nu imi va stopa cresterea in inaltime nu? (aceste exercitii)

| a răspuns (pentru asasinkrid):

A, si inca ceva mereu si mereu nu te astepta sa ai rezultate peste noapte doar prin alimentatie si vointa poti obtine ce iti propui intr-un timp scurt sau lung, muschii cresc in timp de obicei, nu si daca ai baga putin Danabol 1 luna.

| a răspuns (pentru asasinkrid):

Nu prea cred, daca faceai haltere poate mai ziceam, oricum la 14 ani ai 1.71 ceea ce e fooarte bine cresterea la baieti dureaza pana la 22 ani, iar la fete pana la 18.

| explică (pentru Presence):

Iti multumesc frate foarte mult. Daca ai skipe adauga costi.costi93 (numele de fatada e Hazard) apropo ai gusturi bune la muzica.Asculti la fel ca mine happy

| a răspuns:

Am skype dar nu prea intru si da imi place muzica urban latino, reggeton...

| explică (pentru Presence):

Bine frate iti multumesc inca odata ca mi-ai acordat atentie inseamna mult pentru un incepator ca mine, o seara minunata happy sper sa mai vorbim

| a răspuns:

Da este foarte bine ce faci.Te asiguri sa continui acelasi program si sa incepi sa faci din ce in ce mai multe exerciti.Eu am 18 ani si fac dinineata si seara cate 100 de flotari, 100 dimineata si 100 seara, genoflexiuni fac cam 50 doar dimineata si abdomene in jur de 200 dimineata si seara fac in 2 seri cate 150-200 si duminica cand e frumos afara ma duc la stadion si dau cam 5-6 ture happy. Treaba asta am inceput sa o fac in fiecare dimineata de 7-8 luni.Cat despre mancare nu ma omor cu ce scrie pe net, mananc orice.Cand m-am apucat aveam 64 kg acum am 70 kg si forta in maini si in picioare mi-a crescut, ii pun pe uni baieti la skandenberg, baieti pe care nu ii puneam inainte.Bafta in continuare sper sa te ti de acest program al tau

| a răspuns (pentru costy1125):

Fa flotari 1 data pe saptamana ( nu zilnic ) si fa-le cu greutate, a.i. sa NU poti peste 8 flotari.

Poti peste 8 flotari => maresti greutatea folosita.

In alte zile, faci alte exercitii ( tractiuni la bara c u greutati suplimentare, etc. ).

Asa se fac muschii.

Flotari dimineata si seara fac doar COPIII PAMPALAI SI FIRAVI.