| gigicaaaaaaa a întrebat:

vreau sa ma inscriu la Fotbal.Am 15 ani fac 16 peste 3 luni.Mai pot sa ma inscriu la vreo echipa de juniori? Sunt incepator am mai jucat cu prieteni colegi si zic ca ma descurc.Problema e ca am ochelari mai exact miopie,e adevarat nu am miopie mare vad bine si fara ochelari happy. Daca mai merge la varsta mea imi puteti spune cat costa pe luna,ce imi trebuie, Mentionez am 72-75 KG si 1.89 aproape.Cel mai bun raspuns primeste FUNDA!

Răspuns Câştigător
| ThisIsBIS a răspuns:

Du-te şi te interesează la Asociaţia Judeţeană de Fotbal Braşov. http://www.frf-ajf.ro/brasov/contact şi găseşti tot ce-ţi trebuie;)

5 răspunsuri:
| ThisIsBIS a răspuns:

Du-te la o echipă de maxim liga a IV-a la alegerea ta şi sunt 100% sigur că te vor primi. Totuşi, cum zice şi Takeen, era potrivit să faci fotbal de la o vârstă fragedă, la vârsta asta puteai juca îl liga a doua. Iar dacă eşti dintr-o zonă în care se vorbesc şi alte limbi decât româna (exemplu Covasna, maghiară), poţi să te duci într-o ţară în care se vorbeşte liga respectivă (exemplu Ungaria), într-o ligă inferioară. Totul depinde de tine happy dacă vrei alte informaţii dă-mi mesaj happy

| gigicaaaaaaa explică (pentru ThisIsBIS):

Eu ma gandeam la Infratirea harman sau o echipa care nu sunt pretentii mari vreau la o echipa slaba de incepatori intelegi happy Poate stii o echipa care nu au pretentii mari happySi daca da cam cat costa sa joci la un club, ce iti trebuie, ce probe se dau etc. Eu as vrea pe postul de fundas sau mijlocashappy

| gigicaaaaaaa explică (pentru ThisIsBIS):

Merci iti dau funda!

| Chirila_Ciprian_1999 a răspuns (pentru ThisIsBIS):

Dar la 18 ani, se mai poate face ceva? mentionez ca am mai facut fotbal intre 9 si 14 ani

| ThisIsBIS a răspuns (pentru gigicaaaaaaa):

Du-te şi te interesează la Asociaţia Judeţeană de Fotbal Braşov. http://www.frf-ajf.ro/brasov/contact şi găseşti tot ce-ţi trebuie;)

| Takeen a răspuns: