|

Salut TPU, zilele astea am stat un pic pe ganduri. Ei bine m-am gandit sa mă apuc de sala, deoarece sunt destul de slab, dar în același timp vreau să mă apuc și de inot deoarece este un sport care îmi face plăcere să-l practic. Întrebarea mea este : Are ceva daca le fac pe amândouă? Îmi vor reduce cumva performantele unul altuia? E sănătos ce doresc sa fac?

5 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Salut. Este ok. Poți sa le faci pe amândouă liniștit, nu îți vor reduce performantele nici unul din ele. Doar ca la început probabil vei avea probleme cu întinderea musculară și îți va fi ceva mai greu. Dacă înotul vrei sa îl faci de performanță atunci nu prea vei avea timp și de sală, vei avea multe antrenamente și va fi extrem de obositor, plus ca mai ai și școală pe lângă. Dacă îl faci doar de placere, poți merge și la sală, doar sa nu îți neglijezi școala.

| explică (pentru RainbowD):

Am terminat școala, înotul nu vreau sa îl fac de performanta, doar de plăcere și pentru un stil de viață sanatos.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
4 răspunsuri:
| a răspuns:

Chiar ar fi recomandat sa practici si inot si sa faci si sala. Sala iti pune presiune pe oase, in special pe coloana vertebrala, iar inotul iti va intinde si relaxa oasele, inclusiv coloana vertebrala, dar si ligamentele si muschii. Iti vei face o conditie fizica foarte buna daca practici aceste doua sporturi concomitent, insa acorda putin timp si alimentatiei daca vrei ca totul sa decurga perfect.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru ArmyCaptain28):

Cam ce alimentație ar trebui sa adopt?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru EMKing):

Adapteaza o alimentatie prin care sa poti consuma peste 2500 de calorii daca vrei sa adaugi masa musculara in timp ce practici cele doua sporturi mentionate. Daca vei consuma sub 2000 de calorii, risti sa fii intr-un deficit caloric si sa-ti pierzi din greutate (grasime si masa musculara acumulata). Evita pe cat posibil dulciurile, sucurile acidulate, prajelile, consuma mai cu moderatie proteine (carne, oua, branza), carbohidrati (orez, cartofi), dar si grasimi naturale (nuci, migdale).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează