|

Salut tuturor.

Fac sala de aproape 5 luni, asa ca am pus ceva pe mine, sa zicem ca aveam un 34 in brat iar acum am 36, nu prea mult dar nici nu ma astept la prea mult in atata timp, problema este ca in timpul asta in care am pusa masa, am pus si grasime logic, iar burtica imi iese in evidenta, daca e sa o las relaxata cred ca este putin mai inaintata fata de piept, am avut cam 78 kg la inceput, iar acum am 85. Acum m-am gandit sa apuc de alergat, insa nu vreau sa ard si mult din masa musculara.

M-am documentat putin pe net si am gasit diferite articole despre sprinturi, cum ca m-ar ajuta destul de mult sa slabesc si in aceelasi timp sa mentina masa musculara sau chiar sa o creasca. ( cineva mi-a zis ca e ok sa bag sprinturi dimineata pe stomacul gol deoarece arde din rezervele de grasime daca am inteles eu bine).



Am mai gasit pe net o mica reteta care ar putea ajuta ci anume aceasta: http://www.feminis.ro/......54423.html



Ce parere aveti? Atept raspunsuriile / sfaturiile voastre.

5 Raportează Evaluează
5 răspunsuri:
| a răspuns:

Si eu mam documentat in privinta asta, in ultimele doua zile am bagat sprinturi mau omorat, faza cu sprinturile e ca sunt pentru avansati cu greu faci cele 4 minute care trebuie facute de asta eu recomand sa facem tabata https://www.youtube.com/watch?v=PutmjSp0Qk8

ca apoi sa facem sprinturi, de fapt ce sunt sprinturile?
inima isi atinge maximul pulsul sare rapid undeva la 160/170 de batai de inima ceea ce face ca corpul sa numai poate respira consumi aerul din plamani si organismul isi consuma grasimea si dupa multe ore dupa, intr-un studiu 2 persoane avansate unul a facut cardio 20 de minute altul 4 minute ambi au slabit dar cel cu 4 minute a slabit mai mult, grasimea plus multe alte chesti beneficie
https://www.youtube.com/watch?v=F4S3-Jk0OCY
https://www.youtube.com/watch?v=v7-h_w7bJrU

masa musculara corpul nu arde numai crede in mitul asta, organismul nu are chef sa piarda muschi ultima lui provizie in caz de infometare, practic prima lui resurce e grasimea apoi proteinele de aia suplimentele proteice sunt aiureli, mai ciudat e ca nu inteleg cum nimeni nu a invatat la biologie aceste chesti simple, esentiale organismului si crede orice porcarie
acuma cu sprintul de dimineata si eu la fel fac tot asa, prima oara culturism
http://www.culturism.ro/......ulare.html
apoi sprint
la inceput e foarte greu, nu sunt usoare alea 4 minute, repet slabirea sta in deficitul caloric, degeaba te omori cu sportul daca mancarea ta e shorma, dulciurile, patiseria, cofetaria, 95% din cei care slabesc pun la loc ce au pierdut ba mai mult se ingrasa de mult ca nu inteleg ca ceea ce manca e benzina corpului lor, daca tot manci manca ceva de valoare
nu trebuie evitate grasimile, proteinele, carbohidtrati, in ultima vreme uni urla ca grasimile sunt rele pe bune ursi manca grasime multe au ei bolile moderne? nu grasimea creaza boliile moderne sau carbohidtrati buni/proteinele
cel mai mult...2007 - 2100 + Vezi răspunsul întreg

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Totusi as incerca si sprinturile, tu cum le faci? Cat timp sprint cat pauza, de ex am zis sa fac 10 sec sprint, 10 alergare usoare sau mers usor si tot asa timp de 3 minute dimineata pe stomacul gol.

Nu mananc prostii din oras, despre sucul acela ce parere ai?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Salut, poate raspunsurile de aici par complicate si tot ce ai de facut poate parea prea mult dintr-o data. Ideea este sa nu te demotivezi si sa nu ai impresia ca trebuie sa le stii pe toate. Un inceput bun organizat ar fi caluclarea Caloriilor de mentenanta. Deoarece intr-adevar este o poveste lunga iti voi recomanda sa citesti un articol si sa te uiti la unele clipuri care poate te vor lamuri putin.
Articol - https://abznation.com/2015/08/05/full-details-on-how-to-calculate-your-macros/
Video - https://www.youtube.com/watch?v=cMkEishv07A
Video Engleza - https://www.youtube.com/watch?v=o-dL9JXDcuQ

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Scoate din alimentatie toate cerealele, fainoasele, carbohidratii, amidonul, sucurile si manaca doar proteina (carne si oua), cu vegetale fierte sau gatite si salate!
Proteina creste masa msuculara iar fainoasele si zaharul, cresc masa de grasime.
Deci, vrei doar masa musculara si sa topesti grasimea, eviti definitiv painea, pastele, dulciurile, sucurile si alcoolul!
In plus, alegare intensa minim 1 ora/zi sau tras de fiare la sala pentru remodelarea muschilor.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Ioneasca1001):

Masa musculara fara carbohidrati?

Ai vreo tangenta cu sportul asta? SAu comentezi doar sa ai "multe comentarii"?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează