anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutare baieti,
Eu merg la sala de câteva zile, scopul principal fiind ca as dori sa am un corp frumos pentru vara si pentru ca vreau sa am putere in brațe. Dat faptul ca eu nu prea am putere in brate (cam deloc, la propriu) si din asta va întreb, ce exercitii as putea face in aceasta privința? La ce mașinării sau ce fel de greutăți si cum? Nu prea grele fiindcă sunt începător si v-am spus, nu prea am putere :").
Va multumesc! big grin

Răspuns Câştigător
| MihaiSpeedster a răspuns:

Biceps, triceps, deltoizi. Ăștia sunt mușchii folosiți cel mai des. Gantere mici pentru început. O iei ușor, cu greutatea cu care te simți tu confortabil. 4 seturi de cate 10-15 repetiții la fiecare grupă. Crești greutatea treptat, la câteva zile, pentru început în incremente mici. Nu sări de la 15 kg la 30 kg de exemplu. 15-20-25-30, pe parcursul unei luni. Nu știu cum se numește în română aparatul pentru deltoizi, e mai ușor pentru deltoizi cu aparat decât cu gantere. caută un app pentru exerciții. Eu am FitnessBuddy, dar gasești și pe Youtube exerciții. Pe parcurs te apuci si de alte grupe (piept, faci flotări) umeri, dorsali, abdomen.
Baftă!

5 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Cam tarziu sa mergi la sala in mijlocul verii... poate pentru la vara urmatoare.
Vezi ca sunt instructori in fiecare sala de gym care iti pot face un program si iti arata exercitii si aparate specifice pentru tine.

| RxTx a răspuns:

De unde putere daca nu mănânci
Putere faci cu mici cu bere cu shaorma
Si cu sport
Dar asa pe stomacul gol nu are din ce sa se fabrice muschii aia
Tu din ce crezi ca se fabrica mușchii?

Din mâncare multa si variată diversa si salata si carne
Shaorma de exemplu

Bine înțeles cu mult sport

| RxTx a răspuns:

Am vrut sa spun ca fară mâncare multa bună și sănătoasă nu are cum sa crească mușchiul pentru că necesită vitamine proteine energie. corpul uman este ca o mașină nu ai cum sa iti dorești să poți ara dacă nu ii dai combustibil