|

Salutare. Momentan stau pe tusa din cauza unei operatii de hernie epigastrica. De ceva vreme ma documentez legat de culturism: alimentatie, exercitii, suplimente etc. As vrea sa stiu cum vi se pare aceasta combinatie. Am 26 de ani, 1.79m, 71kg si urmaresc crestere in masa.

07:00- Desteptarea

07:30- 100g fulgi ovaz+200g iaurt si 3 oua fierte

11:00- 2 sandvichuri cu cascaval si salam sibiu/kaiser+ 1 capsula ON FishOil+ 1 tableta Dymatize SuperMulti

14:00- o ciorba de legume+ 150g carne(pui, porc sau peste) cu 200g orez/legume/piure/cartofi la cuptor

17:00- 1 capsula ProNutrition Nox-Pro+ 2 tablete Scitec Amino5600+ 5 grame Dymatize Creatine

17:30- ANTRENAMENT

18:45- Shake(28g Dymatize ISO-100+ ProNutrition Dextrose)

21:00- 100-150g macrou cu 150-200g mix legume

22:30- 100g branza dulce de vaca sau o cana de lapte de vaca

23:00- STINGEREA

Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Prima masa este foarte buna numai ca incearca sa mananci mai multe albusuri decat galbenusuri. A doua masa de la ora 11:00 incearca sa mananci o salata de fructe ( fara struguri/banane) sau un sandwich cu piept de pui/vita/curcan la gratar/cuptor cu rosii, castraveti (legume) iti recomand sa folosesti paine integrala, dar este buna si cea normala daca nu este in exces. Masa de la ora 14:00 este buna. La ora 17 incearca sa mananci carne la gratar/cuptor (pui/vita/curcan/peste etc.) cu carbohidrati (cartofi/orez/paste etc.) incearca sa mananci destul de mult pentru ca daca mananci la 17:00 iti recomand sa faci antrenament la 18:00. Antrenamentul il termini pe la 19:00 (pentru masa musculara nu e bine sa faci mai mult de 45-60 de minute de antrenament) la ora 19:00 peste+orez sau tot o combinatie de genul asta. La ora 21:00 dupa parerea mea nu ar mai trebui sa mananci poate decat niste branza/lapte cu niste migdale/alune de padure etc. + eventualele suplimente.

1 răspuns: