| KeNNT3D a întrebat:

Salute TPU. M-am apucat si eu de sala, sunt incepator.
Si ma intrebam daca aceste proteine m-ar ajuta mai bine pentru masa musculara, sunt endomorf( tip somatic), inailtime 1, 65-1,70 so 80-90kg.
Proteinele http://www.pronutrition.ro/whey-protein/
Cu aceste proteine si 4-5 mese pe zi as face ceva masa musculara, abdomen, etc?
Astept pareri, dau funda.

Răspuns Câştigător
| Moonlight15 a răspuns:

Sincer, ca sa te dezvolti cel mai bine este sa antrenez intens o grupa de muschi si dupa o saptaman o lasi in pace... De ex: Azi: Piept, mai faci saptamana viitoare. Daca suprasoliciti muschiul de mai multe ori pe saptamana te poti accidenta si cresti mult mai greu.

Poti incerca asa: Luni: Piept
Marti: Spate + trapez sau doar Spate
Miercuri: Umeri + Abdomen
Joi: Zi de cardio, combinat daca vrei cu cardio HIIT
Vineri: Biceps + triceps
Sambata: Picioare + abdomen

Daca nu vrei abdomen, poti face cardio. Este ok 10-15 minute banda in fiecare zi dar nu te obosi prea tare. Daca vrei sa urmezi programul meu, ai o zi speciala de cardio in care poti face ce exercitii vrei. Multa bafta!

3 răspunsuri:
| Moonlight15 a răspuns:

Da, este ok! Cred ca esti plinut, daca vrei sa faci abdomen trebuie sa ajungi la procent de grasime macar 10%... ai grija ce mananci, si cu timpul apar rezultate! Bafta!

| KeNNT3D explică (pentru Moonlight15):

Inca o intrebare.
E bine daca merg LA sala in fiecare zi in afara de duminica si fac 2 grupe de muschi pe zi, adica azi LA abdomen si brate(nu stiu sigur denumirea.)apoi Maine spate si picioare, apoi piept pans miercuri, IAR apoi miercuri iincep de LA iincepu adica iar brate si abdomen pana sambata si apoi duminica pauza. CE zici? Si vreo 10-15 pe banda in fiecare zi.it Iti dau funda pentru un raspuns cat de cat detaliat daca poti te dog.

| KeNNT3D explică (pentru Moonlight15):