| anonimguy3 a întrebat:

Sunt atat de descurajat... Am 15 ani si fac sala de 4 luni. La inceput aveam undeva la 57-58kg si 1.90. Acum dupa 4 luni am 66 kg dar masa musculara ciu-ciu. La inceput ca toti nu puteam face cu mult si eram si foarte slab serios imi inconjuram bicepsul cu mana, acuma dupa 4 luni se vad unpic diferentele, dar totusi.

Da o sa imi ziceti ca degeaba lucrez cu X greutate la X masa daca eu nu mananc, dar mananc de 4 ori chiar 5 ori pe zi si mananc mult si consistent. Mananc carne de porc, pui intruna, lapte, iaurt, branza, feluri de mancare cu legume si carne amestecate, beau multa apa, si fructe oua fierte intruna dar nu se pune nimica. Eu doar ma ingras in grasime...

Acum am mai zis, fata de cum eram inainte diferentele se pot vedea cat de cat, dar tot slab sunt. Nu stiu ce se intampla, fac antrenamente corect, mananc bine, cu odihna stau mai prost, dar tot dorm undeva la 7-8 ore pe noapte si chiar si in timpul zilei 1-2 ore. Ce se intampla... Eu tin sa mentionez, FORTA MEA FIZICA e cu mult peste ce eram inainte dar nu vreau forta si sa fiu slab mort.

Ma gandeam sa imi comand proteine de calitate si sa imi fac shake-uri proteice dupa antrenament, dar iar vad ca degeaba.Care e cauza pentru care nu cresc in masa musculara. crying

5 răspunsuri:
| peperonies a răspuns:

De curiozitate asa cam cat te asteptai sa cresti in 4 luni?

anonim_4396
| Anonim a răspuns:

Cu alimentatia pot spune ca stai foarte bine, continua sa mananci asa, ca e foarte-foarte bine. Iti poti lua creatina, iti recomand asta: http://suplimente-culturism.ro/scitec-creatine-300grame.html Se dizolva in sucuri naturale de fructe

| KillaNoFilla a răspuns:

Pai ai pus 8 kg in 4 luni... e bine. Daca ti se pare ca puni prea multa grasime atunci mai scade din consumul de lapte si branzeturi.Si nu consuma mai nimic dulciuri, prajituri(cu lipide), sucuri(cu calori multe in raport cu cantitatea)

| BobiTheBoi a răspuns:

Daca-ti cumperi proteine o sa fie chiar invers, o sa ai musculatura dar nu si forta, nu sunt o solutie.Nu sunt nici sanatoase. Eu am patit la fel, forta musculara creste mult mai repede, iar diferentele nu se vad asa de usor daca incepi de la 0 si n-ai mai incercat niciodata. Nu vreau sa zic nimic de greutati, dar sper sa nu zici ca ridici de 4-5 kg..Nu trebuie sa manci foarte mult, regulat si sanatos. Legume salate, nu branza, smantana, carne de porc in exces sau eu stiu ce alte mancaruri grase sau cu multe calorii.Mananca branza, lapte, smanta, iaurt etc, deoarece contin calciu si sunt benefice, dar nu in exces, mananca legume si fructe multe, deoarece contin vitamine si alte proteine naturale, du-te la sala regulat, nu stiu cum mergi, nu-ti pot spune, dar nu te du de 2-3 ori pe saptamana stai o ora si ceri rezultate. Ca sa iti dezvolti corpul de la 0 dureaza in jur de 6 luni pentru a se remarca, dar si mult efort. Aproape zilnic o ora jumatate sau doua.

| anonimguy3 explică (pentru BobiTheBoi):

Merg de 5 ori pe saptamana de luni pana vineri si stau in jur de 2 ore 2 ore jumate. Cand vine vorba de greutati as spune ca fac cu destul de mult pentru cum arat... Piept in gantere 20kg, in bara 15 in parti (40 in total), spate la helcometru fac cu 60kg, cu gantera 20kg si la scripete cu 40kg, picioare la presa fac cu 120kg (85 in discuri si presa goala are 35kg deci 120kg), flexii cu 95kg, gambe cu 145kg la presa si cu gantera de 30kg, brate, triceps cu 45kg la scripete, 20kg la ridicat gantera deasupra capului, 7.5kg in parti cu bara Z, la biceps la scripete cu 50kg, in bara Z 10kg in parti deci 30 cu tot cu bara si in gantere fac cu 15kg si umeri, la aparatul pentru umeri 20kg in parti, cu gantere 15kg, cu ridicat discu in fata cu disc de 10kg, la scripete cu 7.5kg (da e putin, dar e greu exercitiul) si ridicat cu bara 7.5kg.

Cat despre mancare, mananc orice, si in mare parte carne, legume, lactate, fructe, multa apa.Nu stiu ce sa zic, sunt frustrat...