| GulDan a întrebat:

Au existat mamuti si dinozauri?

| Shammal a răspuns:

Da, asa cum exista creveti si caluti de mare big grin

| onasis1961 a răspuns:

Din toate dovezile cred 98% ca au existat.Tu nu crezi?

| victor333 a răspuns:

Nu pentru cei care cred in Dumnezeu nu au existat pentru toti ceilalti care s au maturizat si nu mai cred in prieteni imaginari da au existat!

| Terente20 a răspuns (pentru victor333):

Nu e chiar asa, termenul de dinozaur a fost introdus de abia prin sec. 19. este mentionat si in biblie despre fiintele astea doar ca sub forma de balaur sau dragon.
Dragosel, pai ce troll esti tu? iti dai seama ca facea caterinca. nu e nimeni atat de retardat ca sa afirme asa ceva.

| victor333 a răspuns (pentru Terente20):

Ce traba are balaurul cu dinozaurul? Noua oamenilor sa comparam sula cu prefectura...biblia si oamenii care au scris o atunci nu aveau nici cea mai mica idee ca pamantul e rotund.ce sa mai zicem de alte lucruri

| Hombre a răspuns (pentru Terente20):

Ar fi fost culmea, tocmai in biblie sa nu scrie de balauri, pai tovarasul SF. Gheorghe s-a si batut cu lighioana.

| Terente20 a răspuns (pentru victor333):

Ce treaba au? pai nu stiu...pentru inceput ambii sunt reptile uriase?
oricum explicatia nu e data de mine, e data de crestini cand li s-a cerut explicarea fosilelor de dinozaur.

| victor333 a răspuns (pentru Terente20):

Ai vazut tu pe la vreun muzeu vreo fosila de balaur?

Da, doua mai mici.

| victor333 a răspuns (pentru Terente20):

Scoteau flacari pe nas? sau n aveau benzina in rezervor...le ai vazut si aripioarele?

| anonim_4396 a răspuns (pentru victor333):

Cine a spus ca sunt necesari o suta de milioane de ani pentru ca un schelet sa se fosilizeze? Fosilizarea ia intre 5 si 100 de ani, dupa 100 de ani nu s-ar mai gasi niciun schelet pentru ca se mineralizeaza (Pietrifica).

| victor333 a răspuns (pentru anonim_4396):

Adica dupa tine dinozaurii sunt cam din aceeiasi perioada cand a inceput primul razboi mondial...o fii

| anonim_4396 a răspuns (pentru victor333):

Probabil ca da, Oameni de stiinta au realizat o imagine completa a dinozaurului bazandu-se doar pe o bucata de os de picior sau pe un dinte, dupa cum spuneam: dupa 100 de ani nu s-ar mai gasi niciun schelet intreg, daca iei craniul unui crocodil si il adaugi unui schelet de elefant inventezi o noua specie de Dinozaur.
Jumatate din scheletele de dinozaur gasite sunt sub 5 metri lungime. Scuze dar 5 metri lungime nu e deloc infricosator! Exista pe planeta noastra animale mult mai lungi decat un banal 5 metri.
Pe pamant exista miliade de animale, deorece toate sunt muritoere pamantul este plin cu fosile suprapuse.
Ca sa explic mai pe intelesul tau: moare un crocodil iar lesul este dezmembrat consumat de celelalte animale carnivore mai raman cateva coaste craniul peste, 10-20 de ani moare si un elefant in acelasi loc la fel este halit si mai ramane dor cateva parti oasele celor doi se suprapun, descoperite peste 100- 200 de ani de catre oameni de stiinta spune ia uite ce ciudatenie aici sigur e dinozaur are 120 milioane de ani hai la muzeu facem un ban atragem vizitatori.

| RAY a răspuns (pentru anonim_4396):

In teoria evolutiei crezi?

Da desigur ca au existat dar au disparut din cauza unui mare asteroid care a lovit mexicul acum milioane de ani, specia noastra sa intarnit cu mamuti dar am decimato cum am facut-o cu multe specii, homos ucigatorul de specii

| WhiteLife a răspuns:

Da, au existat.

Pai si fosilele descoperite? S-au gasit oseminte multe care sa confirme lucrul asta.

| KodrutZ a răspuns (pentru anonim_4396):

Desigur ca n-au existat, alea au fost puse acolo de Satana ca sa contrazica Sfanta Scriptura!

| anonim_4396 a răspuns (pentru KodrutZ):

Ok eu cred in Biblie dar scheletele alea cum pot fi dovedite? Daca nu ma insel in Iov zice ceva de niste animale uriase care au disparut?

| dragos9234 a răspuns (pentru KodrutZ):

Imi pare rau pentru tine.
Esti terminat complet.

| KodrutZ a răspuns (pentru dragos9234):

Imi pare rau pentru tine daca ai luat duma aia in serios... tongue
@suffarstar7: Susta cu biblia e sa nu o iei ad-literam si nici prea in serios. Studiata in paralel cu coranul si mai ales cu scrierile "sfinte" care o preced poate fi o lectura interesanta, dar de una singura e doar o gluma care naste fanatici si oameni carora le e frica sa isi puna intrebari.
@kwonkicker: Desigur, avem un schelet de mamut si un T-Rex chiar la Bucuresti, la Antipa.

| Hombre a răspuns (pentru anonim_4396):

Deci esti foarte incurcat, da-i un SMS lui Isus sa te lamureasca.winking

| anonim_4396 a răspuns (pentru Hombre):

Hahahahahaha very funny! Ce-ti mai place shaorma.de ce par incurcat?big grin

| Hombre a răspuns (pentru anonim_4396):

Pai trebuie sa o scoti la capat cu dinozaurii sa-i dovedesti, ai incercat ceva firav cu Iov, dar tot la arhiva cereasca e misterul. laughing

| anonim_4396 a răspuns (pentru Hombre):

Pai am spus ca exista, sunt fosile si biblia spune ceva de niste animale gigant.Dar oricum nu crezi in Biblie deci ramanem doar la fosilewinking

| EmaS a răspuns (pentru Hombre):

Stii numarul? Psalmul 50:15,, Cheamă-Mă în ziua necazului, şi Eu te voi izbăvi, iar tu Mă vei proslăvi!,,

| Hombre a răspuns (pentru EmaS):

Si Ema a rezolvat misterul mamutilor si dinozaurilor.

| EmaS a răspuns (pentru Hombre):

Biblia foloseste cuvantul ebraic tanniyn. „Tanniyn" este tradus diferit in versiunile engleze ale Bibliei; uneori apare ca „balaur de mare", alteori ca „sarpe". Cel mai frecvent este tradus prin „dragon". Tanniyn pare sa fi fost un fel de reptila-gigant. Aceste creaturi sunt mentionate aproape de treizeci de ori in Vechiul Testament, care le prezintă atat pe uscat cat si in apa afara de mentionarea acestor reptile-gigant aproape treizeci de ori pe parcursul Vechiului Testament, Biblia prezinta o serie de creaturi intr-un mod care i-a determinat pe unii ceretetatori sa creada ca scriitorii ar fi putut descrie in acest fel dinozauri. Despre Behemoth se spune ca este cea mai mareata dintre toate creaturile lui Dumnezeu, un gigant a carui coada este asemanata cu un cedru (Iov 40:15). Unii cercetatori au incercat sa identifice Behemoth fie ca elefant fie ca hipopotam. Altii au indicat ca elefantii şi hipopotamii au cozi foarte subtiri, incomparabile cu un cedru. Dinozauri ca Brachiosaurus si Diplodocus, pe de alta parte, au cozi uriase ce pot fi usor comparate cu un cedru.

| Hombre a răspuns (pentru EmaS):

Lasa interpretarile din biblie, ca a mai hranit Isus cinci mii de oameni cu 5 paini si a mai ramas 12 cosuri de frimituri. Tu vrei sa cred neghiobiile astea?

| EmaS a răspuns (pentru Hombre):

Draga Hombre, daca accepti ca Dumnezeu este Creatorul acestui univers, daca ii recunosti atributele Lui, atunci nu iti este greu sa crezi ca El spune si ia fiinta! Necredinta este un pacat.

| GulDan explică (pentru Hombre):

Poi el face minuni..si pur si simplu le-a inmultit poata sa le faca de 10000 de ori adica el poate face orce. Daia trebuie sa ne rugam la el sti...

| Hombre a răspuns (pentru EmaS):

Stii ce e ala limbaj de lemn? Daca nu iti spun eu, sa vorbesti si de fapt sa nu spui nimic, adica sa bati campii pe laga subiect. Asta faci tu acum, la toate intrebarile finalizezi ori cu Isus ori cu God si binenteles pacatul, daca nu adaugi si pacatul nu iese ciorba buna. In concluzie stii ceva despre dinozuri si mamuti?

| Terente20 a răspuns (pentru Hombre):

Era buna ca politician, doar aia sunt buni sa vorbeasca timp de doua ore fara sa spuna de fapt nimic. laughing

| Hombre a răspuns (pentru GulDan):

Daaaa! si cum le-a pus Noe pe toate matahalele in corabie măi, sau printr-o vrajeala cereasca le-a facut minuscule? Apoi daca God face minuni eu ma intreb, de ce nu face o minune ca pe voi astia creduli in bazaconii fara nicio logica de ce nu va umbla putin la circuite sa va schimbe cipul cu fantazmagorii.winking

| dragos9234 a răspuns (pentru KodrutZ):

Aha.
Scuze atunci.

| EmaS a răspuns (pentru Terente20):

Nu intelegeti voi limba pe care o vorbesc eu.

| KodrutZ a răspuns (pentru dragos9234):

Se accepta.winking

| Tghujj a răspuns (pentru EmaS):

Ce vrei ma sa cred, niste basme, mai lasa povestile si axeaza-te pe realitate

Dinozaurii au fost inventati, din cauza rivalitati intre doi mari colectionari de fosile: Marsh si Cope. In anii 1870 Marsh a publicat erorile lui Cope in ceea ce priveste reconstructia unei fosile de reptila marina punandu-i cap in locul cozi... asa au fost inventate specii de dinozaur trecand de 130.
Este posibil ca scheletele de dinozaur gasite sa fi apartinand altor animale si sa fi capatat forme diferite datorita greutati uriase a pamantului si a pietrelr de deasupra lor, tinand cont ca doar 5 specii au schelet complet iar celelalt au oase din mai multe regiuni palentologii si-au folosit de multe ori imaginatia pentru a crea o noua specie de dinozaur.
Dinozaur inseamna de fapt "soparla teribila" si se spuna ca au trait in urma cu 240 de milioane de ani pana la 65 milioane de ani, oamenii de stiinta n-au obtinut aceste cifre din datarea cu carbon radioactiv, poatsiu, sau uraniu aceste metode functioneaza pentru mii de ani nu pentru milioane de ani, totul se bazeaza pe presupuneri! Nimic stiintific.
Sunt ateu nu cred in D-zeu si nici in fosta existenta a Dinozaurilor, Viata este o minciuna.

| GulDan explică (pentru anonim_4396):

Foarte interesant ce ai spus.Dar la sfarsit m-ai dezamagitlaughing ca nu crezi in D-zeu.

| RAY a răspuns (pentru anonim_4396):

Esti ocupat putem discuta?

Au existat tigri tazmanieni care au disparut, lupul marsupial....nu e nevoie sa mergi asa departe, vad ca unii nu cred nici in existenta asfaltului de sub picioare.

| Xenya a răspuns:

Da.exista si dovezi, fosilele!

| KodrutZ a răspuns (pentru Xenya):

Xenya draga, departe de mine gindul de a fi religious freak, de fapt tot ce tine de religie mi se pare o mare dezinformare, insa daca stam sa consideram fosilele dovezi ale evolutiei, nu sintem cu nimic mai presus de astia care zic la modul serios ce am zis eu mai sus (de-astia de-alde Ema). E ca si cum ai studia istoria unei conflagratii fara a sti absolut nimic despre cum a inceput si de ce.

| Xenya a răspuns (pentru KodrutZ):

Adevarul este ca nici eu nu inteleg treaba cu religia si de aici am ajuns sa am anumite dispute cu unele persoane.Nu cred ca fosilele stau la baza evolutiei cum nu cred ca exista nici inchipuitele de vrajitoare.
Ceea ce spune EmaS mi se pare cel putin ciudat...si refuz sa citesc, dar eu nu inteleg de ce tot il invoca atat de mult pe Dumnezeu in toate lucrurile pe care le spune... poate nu reusesc eu sa vad tainele ascunse din spatele cuvintelor ei, deci in concluzie am eu o problema. happy

| Lynna a răspuns:

Stiinta si istoria spun ca da.

| YumiSukinanda a răspuns:

Da, asa cred eu, nu degeaba s-au facut atatea cercetari.

| BSwwatch a răspuns:

Sigur ca da! Si acum sunt, dar sunt in parlament si guvern, T-Rex= Besescu si lista-i lunga da...

| Razvanp69 a răspuns:

Dupa schelete se pare ca da thinking

| EstiApreciatDacaEstiDiferit a răspuns:

Noooooooooooooo, laughing fosilele gasite erau niste farse, ca extraterestrii.
Glumesc, ma! Normal ca au existat

| SuperSaiyan4 a răspuns:

Da de unde, toate fosilele gasite sunt facute in China. LOGIC ca au existat. straight face

| iceyps a răspuns:

DA.

| AwakenTheMonster a răspuns:

Desigur. S-au găsit oase and stuff.

| ClassyAsFuck a răspuns:

Da,au exista acum milioane de ani

| Nimixpecial a răspuns:

Da,exista dovezi fizice.

| Katherineeeee a răspuns:

Avand in vedere ca au fost gasite urme, schelete de-ale acestora, da, au existat.

| AnubisTheGod a răspuns:

Oamenii de stiinta spun ca da, iar ca dovada s-au gasit fosile ba chiar un mamut inghetat complet...

| DrewAndrew a răspuns:

Stiinta spune ca da! dar nu se stie daca ei arata chiar asa cum ii vezi tu in filme!

| 369852147 a răspuns:

Sigur ca da.
Oamenii de stiinta spun ca acestia au disparut in urma unui impact cu un asteroid.
eu nu stiu exact. Asa am auzit. Sper ca ti-am fost de folos.

| RafaielLaur a răspuns (pentru 369852147):

De fapt dacă analizăm mai atent dinozaurii au dispărut de fapt în urma unei catastrofe, care au rezultat din ape formate dintr-un potop!