| BaiatujmekhBazatBrocuraj a întrebat:

Ce este anti materia?

Mai curios sunt cum ai putut sa scrii "est-e" in loc de este.

Bula
| Bula a răspuns:

Anti-materia este formata din atomi cu caracteristici electrice inverse fata de atomii "obisnuiti".
Astfel, in jurul nucleului circula POZITRONI in loc de electroni (cu polaritate pozitiva), iar in nuclee "protonii" au incarcare negativa.

Daca un atom de antimaterie se intalneste cu un atom "normal", rezultatul este o explozie cu descarcare de energie foarte mare.

| Uvox a răspuns:

Este ce este minus 1 fata de 1.
Ca sa glumesc, la fel ca primul dar pe "invers"

| Jay1 a răspuns:

Descoperirea antimateriei de fizicianul englez Paul Dirac.În 1928, Paul Dirac a intuit existența antimateriei. Antimateria este opusul materiei normale. Antimateria a fost creată împreună cu materia după Big Bang, dar antimateria este rară în universul de astăzi, iar oamenii de știință nu sunt siguri de ce.
Antimateria este compusă din așa-numitele antiparticule. Se crede că pentru fiecare particulă de materie pe care o cunoaștem există o particulă companion de antimaterie, o particulă care este practic identică cu cea din materie obişnuită, dar cu o sarcină electrică opusă.
In multe parti ale lumii, se fac cercetari intense asupra antimateriei. In 2008, la Geneva, in cadrul CERN (Centru European pentru Cercetari Nucleare) a fost lansat unul dintre cele mai complexe experimente, prin lansarea unei raze protonice, cu viteza apropiata de cea a luminii, ghidata de 9300 de magneti, in interiorul unui accelerator de particule, un tunel lung de 27 de kilometri, construit sub granita franco-elvetiana. Scopul unui astfel de experiment este de a recrea realitatea primei fractiuni de secunda de dupa Big Bangul initial. De atunci, au avut loc mai multe astfel de experimente, datele fiind trimise, pentru a fi cercetate si analizate, in mai multe laboratoare si societati stiintifice. Identificarea bosonilor Higgs – "Particulele lui Dumnezeu" – particule instabile, subatomice, inca nu s-a realizat, dar cand se va intampla acest lucru, probabil ca multe adevaruri stiintifice, valabile pana acum, se vor schimba.

| doctorandus a răspuns (pentru Jay1):

Esti in urma cu stirile: bosonul Higgs a fost deja descoperit experimental.

| Jay1 a răspuns (pentru doctorandus):

POATE, oferă stirile tale, chiar sunt curios?

| Jay1 a răspuns (pentru doctorandus):

- "Thanks, man" -