| JIJ a întrebat:

Ce ziceti de Darwin? e adevarata evolutia explicitata de el?

| Andrei7520152 a răspuns:

Nu chiar. Teoria evolutiei s-a schimbat foarte mult de pe vremea lui Darwin. De exemplu nu se stia de factorul genetic, lucru cunoscut astazi. E un subiect tabu doar in mintea celora care n-o inteleg.

| Ferenin a răspuns:

Subiect tabu, se poate pune alta intrebare gen de ce a aparut teoria lui darwin ca idee promotoare progresului modern sau de ce s-o fi gandit el la asa ceva?

| BeyondTheDarkSun a răspuns:

Deocamdată,este cea mai plauzibilă teorie a erei noastre, deci o consider adevărată, ca om al secolului XXI-lea.

Darwin este unul dintre cei mai inteligenti oamenii care au existat vreodata,a descoperit mecanismul evolutiei,personal a strans dovezi toata viata fosile,apoi a facut o selectie artificiala cu porumbei asa ea venit marea idee geniala a lui, teoria evolutiei a fost confirmata de fosile,adn,etc,referitor la ce spune relian ca nu s-a vazut vreo specie care sa evolueze se insala total sau creat noi rase de caini,pisici artifical, noi oamenii am creat artifical atata rase de caini, am imperechiat specii cum e tigru +leu care a dat nastere la alta specie, am creat artifical noi specii de plante, a spune ca teoria evolutiei e o ignoranta totala
teoria evolutiei e ca o crima, ce facem la o crima investigam dovezile logic nu?
ce au spus ele?
ca daca sapi adanc dai de fosile vechi si simple, exact ce spune darwin, mai mult toate animalele sunt indtrudite intre ele, complexitatea este prima cerinta a unei evoluti de 4 miliarde de ani
a gresit cand a ignorat ca unele specii evolueaza spontan cea ce sa demonstrat in secolu 21, bine darwin daca era in prezent se convingea singur, unele evolueaza lent altele spontan, tu cum traiesti 60 de ani si o broasca testoasa 120 de ani inseamna ca trebuie sai negi varsta nu? ca doar nu ai vazut-o de cand s-a nascut logic
stiinta e o cercetare continua spre ceva nou
pentru mine darwin a fost cel mai inteligent om din toata istoria omeniri

E doar teorie care deocamdata nu a fost pe deplin demonstrata.Nu s-a vazut, din care cauza se num teorie. Daca am fi vazut o specie evoluind atunci nu mai era nici un dubiu.Sau vazut doar disparitii de specii deocamdata.

| HoneyPot a răspuns (pentru relian):

Eu zic sa va mai informati. Atat tu cat si ceilalti care contesta evolutia speciilor.
Exemplul din link nu este singular. Exista bacterii preistorice prinse in apa inghetata din Arctica. Dupa comparatia cu bacteriile similare contemporane s-a observat ca cele preistorice au mecanisme de reproducere si hranire mult mai ineficiente decat cele din prezent. Mai mult, se observa si diferente genetice intre bacteriile comparate care, teoretic, trebuiau sa fie structuri similare fiind din exact aceeasi specie.

| andrei a răspuns (pentru relian):

Ca o specie sa evolueze are nevoie de sute de mii de ani si milioane de ani. Crezi ca o specie evolueaza in 20 de ani?

| relian a răspuns (pentru andrei):

Da are nevoie de timp n-am spus 20 de ani, insa azi se imlinesc cred ceva milioane de ani si ar fi trebuie sapara o specie noua nu? Dar de cind omul aparu nu sa obsv aparitia nici unei specii ci doar disparitia lor.Sa admitem ca acum milioane de ani o specie deja a inteat in evolutie. Unde este acea specie? Intelegi ce vreau sa zic? in fiecare zi se implinesc milioane sau sute de mii de ani.deci o specie macar trebuie sa vedem aparind, sa nu zic mai multe.Si stai linistit ca am studiat teoria la scoala si nu la liceu, ceva mai sus si ceva de profil.

| HoneyPot a răspuns (pentru relian):

Amice, cum flacarile iadului sa apara specii de animale din senin? Iti dai seama ca tu confunzi evolutionismul cu ceationismul? Chiar creationismul are aceasta greseala (i)logica in privinta aparitiei speciilor. Vrei sa zici ca un soarece s-a ascuns sub pamant 1 milion de ani sa poata evolua si in zilele urmatoare trebuie sa iasa de acolo ca si o noua specie de liliac? rolling on the floor
Eu cred ca tu arunci o minge la fileu pentru evolutionisti, altfel nu-mi explic. Iti dau cateva exemple de specii/rase care au avut un progres evolutiv accentuat in ultimele milenii:
- rechinii ciocan proveniti din mutatii genetice aparute la populatii de rechini tigru
- cimpanzeii bonobo care si-au dezvoltat o inteligenta cu mult superioara cimpanzeilor comuni din pricina unui mediu inconjurator mai dur
- homo sapiens - rasa alba/caucaziana - nu exista pana acum 6.000-10.000 ani, s-a dezvoltat diferit de celelalte populatii umane din pricina mediului inconjurator
- vacile - n-au existat niciodata in natura, s-au adaptat si au evoluat din bouri (bos primigenius)
- cainii - 99% din rasele de caini n-au trait niciodata in natura
- pisicile - originare din Egipt, diferite atat estetic cat si genetic fata de pisicile salbatice din care provin
- porcii - proveniti din porci salbatici, si-au pierdut parul, coltii si au evoluat in mai multe subspecii
- culturile agricole - aproape toate plantele agricole n-au existat vreodata in natura
- etc, etc, etc...

| relian a răspuns (pentru HoneyPot):

Uite cum sta treaba.Nus curios ce gindesti tu ok? So lasam balta ca incurci deja avioanele cu submarinele.Ce tu arati aici nu este evolutie este domesticirea unor specii.cred ca e bine fiecare sasi vada de oile lui.Esti un copil si ai de invatat.Un sfar nu te mai baga daca nu sti ce maninci.Numai bine si nu te obosi sa imi mai scrii.

| Mădă0611 a răspuns:

Eu spun ca da, si nu doar Darwin a ajuns la acea concluzie.

| HueyFreeman a răspuns:

Faptul ca este acceptata de aproape toti biologii si geneticienii de astazi ar trebui sa ii confere o valoare de adevar.

| Ferenin a răspuns (pentru HueyFreeman):

Nu neaparat! Spre EXEMPLU daca tu consideri ca, curentul gay e normal daca e propovaduit cu surle si trambite peste tot in televiziune, comportament social si este acceptat de multi oameni ca fiind o noutate? Este vorba despre efectul de turma in cazul de fata. Daca PSy tipul cu gangnam style a aparut ca noutate in media, ai vazut cat de mare e turma 1 miliard si 300 de milioane de oameni au urmarit filmuletul pe youtube!

| HueyFreeman a răspuns (pentru Ferenin):

Tu vorbesti despre tata Leana de la colt? Ca eu nu.

A mai dat-o si in bara pentru ca nu avea wiki la indemana, dar ceea ce a inceput el, si modul in care si-a dedicat viata studiind diferite specii, ar trebui apreciat.

| Terente20 a răspuns:

E impropriu sa spui " e adevarata teoria evolutiei?" pai cine poate spune ca "DA domne, eram eu acolo cand a sarit pestele din apa, s-a facut reptila, s-a facut pasare, s-a facut mamifer si acum uite-ne in fata calculatorului"
citeste unde ai lipsuri si trage singur concluzia, crezi in ce vrei. oricum nu va face nicio diferenta.

| Nimixpecial a răspuns:

Oricum este mult mai logica decat religia.

| Ferenin a răspuns (pentru Nimixpecial):

Nu te cred, religia este o cale, un mod de a trai. cand spui ca evolutia este mai tare ca religia, practic spui ceva de genul : Eu inca evoluez, eu nu traiesc.

| Patricia13BlackCat a răspuns:

Da, este considerata de toti ca fiind corecta.