| EuDenny a întrebat:

Cum a aparut viata omului pe pamant? ceva studiu mai lung va rog

funda

| Jipa95 a răspuns:

Oamenii de stiinta au reusit pana acum sa inteleaga cum a evoluat viata pe Pamant insa misterul aparitiei primelor forme de viata pe Terra inca le mai da batai de cap. Care a fost scanteia care a aprins focul evolutiei pe Pamant parea a fi o intrebare care se incapatana sa nu ne ofere niciun raspuns. Cel putin pana acum…

Charles Darwin a reusit sa desluseasca misterul diversitatii vietii pe Terra prin teoria sa despre selectia naturala dar nici el nu a avut raspuns la intrebarea: ce sta la originea vietii in sine? Asadar, esuand in a gasi originea vietii pe Pamant, oamenii de stiinta si-au indreptat in ultimii ani ochii spre stele. Mai precis spre resturi de meteoriti si comete ramase de acum cca. cinci miliarde de ani, cand se presupune ca a inceput formarea sistemului nostru solar. Acestea au furnizat in ultima perioada tot mai multe dovezi care conduc spre o singura concluzie: materia prima care a stat la baza aparitiei primelor forme de viata pe Pamant a venit din spatiu. Asadar, noi insine suntem extraterestri, concluzionam noi…. Un studiu recent axat pe studierea meteoritilor cazuti pe "campurile" de gheata din Antarctica sugereaza ca originea vietii a fost extraterestra. S-a demonstrat ca aceste roci (la temperaturi si presiuni mari) pot emite azot care contine amoniac, un ingredient vital pentru primele molecule cu autoreplicare, care, probabil au dus la aparitia ADN-ului, molecula aflata la baza tuturor formelor de viata… Testele au aratat de asemenea ca azotul din amoniacul eliberat de meteoritii bine conservati din gheata Antarcticii este compus din izotopi neobisnuiti, care indica mai degraba o sursa extraterestra decat una terestra. Oamenii de stiinta sunt de parere ca meteoriti asemanatori au cazut pe Pamant acum patru miliarde de ani devenind astfel o sursa constanta de amoniac si deci de azot pentru Terra, furnizand astfel elementul atat de necesar formarii moleculelor cu autoreplicare. Studii anterioare pe microbi fosilizati din roci vechi au aratat ca forme primitive de viata trebuie sa fi existat inca de acum 3, 5 miliarde de ani. Insa despre prima etapa a vietii pe Pamant nu stim mare lucru, cu exceptia faptului ca nu erau niste conditii prea "ospitaliere" de locuit. Planeta era scaldata intr-o lumina intensa ultraviolet care distrugea orice molecula organica, fiind in acelasi timp "bombardata" cu meteoriti. Cu toate acestea, se pare ca "bombardamentul" i-a fost benefic Terrei, aducand cu el si acele molecule atat de delicate, strict necesare aparitiei vietii.

Oamenii de stiinta estimeaza ca anual cad pe Pamant intre 40 000 si 60 000 de tone de meteoriti si alte resturi cosmice. Acum aproximativ patru miliarde de ani, in timpul "marelui bombardament" cu meteoriti cantitatea acestor materii cosmice ajunse pe Pamant era mult mai mare. Acum acestea sunt obiectul de studiu al cercetatorilor cu ajutorul carora se spera gasirea mai multor informatii referitoare la evolutia sistemului nostru solar, si mai nou, se pare, si despre originea vietii pe Pamant.

Ai aici raspuns la orice http://istoria-lumii.ucoz.com/load/evolutia_umana_1/149
cum a aparut viata, evolutia vietii, teoria evolutiei, uitate si invata fi curios

Cum aparu viata in general sau viata omului? Viata omului na aparut nicicum dar aparu omu ca vietate. Uite cum sta treaba.E cam lung sa spun aici aparitia vietii pe pamint dar incerc so scurtez.Omul nu locuia aici pe planeta asta.Planeta era goala doar apa avea pe ea sau gheata si atit intuneric era peste tot soarele inca nici nu era aprins.Era un sistem hai sa-i spunem pamintean, cea mai marte planeta din sistem era asta din care facem si noi acum parte adica pamintul.Era o planeta terestra gigant si in ordine descrescatoare urmau soarele, jupiter, uranus, neptun toate gazoase.Ca de altfel ca si acum.Omul locuia altundeva si ceva s-a intamplat cu planeta lui si-a fost nevoit sa plece de acolo.In fine ajuns prin zona descopera un sistem format din planetele enumerate mai sus.Doar ca planeta terestra gigant nu-i putea oferi adapost pentru ca gravitatia era uriasa si l-ar fi zdrobit daca ateriza pe, asa ca omul nostru da o tura pe orbita(duhul lui Dzeu se plimba pe deasupra)Vezi chestie interesanta.Si deodata sefu navei spuse aprindeti lumina sau harta acestui sistem sa vedem ce avem aici.(Sia zis Dzeu sa fie lumina)sia vazut ca lumina era buna, adica ce vazuse omul nostru0 era exact cei trebuia.Asa ca se apuca se lucru si ciopli acea planeta gigant sa o faca locuibila pentru el asa cum sclupteaza un scluptor ditai stinca ca la final sa ramina doar scluptura aia micuta, restul sar care incotro.Asa sari si bucatile din acel pamint gigant si ramase; la sf pamintul de azi pe care se putea locui, Luna care sarise mai aproape, Marte, Venus, Mercur si toti asteroizi cunoscuti si necunoscuti, plus alte bucati care sau dus care incotro.Si uite asa cobori apoi omul nostru pe planeta si dupa avu nevoie de lumina.Dar deja vazuse ca avea la dispozitie citeva planete gazoase pe care le putea aprinde asa ca aprinse soarele care dupa disparitia planeteio terestre gigant luase el sefia sistemului si toate restul se roteau acum in jurul lui, soarele devinnd cel mai mare corp din sistem automat are si cea mai mare gravitatie. Apoi s-a apucat si de alte indeletniciri semanat, etc(si-a facut dzeu prima oara iarba, apoi toate fiarele pamintului bla bla)Vezi cum se potgrivesc toate ca nuca in perete? Si uite asa am aparut noi si viata pe aceasta planeta. Daca e sa dau amanunte ne apuca craciunul ca sint multe aspecte ce trebuiesc explicate, calcule tot ce trebuie ca teoria sa fie valida.Dar eu asa cred ca aparu viata aici pe pamint.Nu stiu daca o sa fii multumit ca nu e ce ai invatat tu la scoala dar teoria asta este mai aproape de adevar decti multe alte teorii.Dar cu amanunte cu tot devine aproape de necombatut.Dar ma opresc aici ca deja am vazut multi miau copiat teoria si se dau acum rotunzi ca uite ce teorie au ei.Bine glumesc dar mai stii niciodata nu se stie.Acum vreo 3-4 ani am mai bagat pe net mai peste tot pe unde am intrat anumite teorii si chestii care curios anul asta am vazut ca deja au fost propuse de unia.Ma refer aici la chestia cu biserica ca nu stiu cine a propus sa se cam ia mina de pe biserica sa nu mai fie subventionata bla bla.Eu am scris asta pe f multe siteuri acum 3-4 ani.Bine ca nu zic acum ca ala ma copiat dar tot cei posibil nu? Bine ca nu-s eu ala cel care gindeste pe calea asat, mai sint si alti nebuni ca mine.Gata nu mai spun nimic.Deci eu asa vad aparitia vietii aici.Acum cum aparu altundeva de unde a venit aici aia deja ma depaseste.

| drogh a răspuns:

Daca vrei sa afli cu adevarat, trebuie sa citesti: