| Loveyourself a întrebat:

Deci...exista sau nu viata pe alte planete?

| Hydrangeaceae a răspuns:

Bună.
E posibil să existe viaţă pe alte planete, în fiecare zi apar din ce în ce mai multe argumente că ar fi adevărat.
Aruncă o privire aici dacă doreşti: http://www.ziare.com/......te-1208818
Pa-pa.

| BiuL a răspuns:

Nu se incepe cu deci. si nu se stie cu certitudine daca exista sau nu viata pe alte planete.

| Exilee a răspuns:

Bineinteles. Apa exista si pe alte planete, iar apa este indispensabila vietii, prin urmare exista viata pe alte planete.Viata exista oriunde in Univers happy

Nimeni nu stie.

De ce nu?

Ma bucur ca am dat de oameni normali care cred in viata pe alte planete...
Adevarul este ca intr-un Univers asa mare, chiar infinit, care creste mereu (conform actualelor teorii) credeti ca numai noi axistam?

| Gabitzu246 a răspuns:

Trebuie sa fii nebun ca sa nu crezi ca exista viata si pe alte planete.

| mnthseby a răspuns:

Normal ca exista

| RadikalGamer a răspuns:

Depinde in ce sens vezi tu "viata pe alte planete". "Vietati" pot exista si pe Luna. Cum oamenii sun obisnuiti cu climatul, temperatura si altele de pe Terra, atunci si alte rase extraterestre sunt obisnuite cu planeta sau corpul ceresc al lor.

Gandeste-te la un cub Rubik. Are 6 fete cu cate 9 patratele colorate pe fiecare fata. Daca din 36 de cubulete colorate poti face milioane de combinatii, atunci la cate galaxii sunt in Univers, la cate stele sunt intr-o galaxie, la cate planete sunt intr-ul sistem solar, la cati sateliti poate avea o planeta, atunci este imposibil sa nu existe macar o alta planeta ca si pamantul. De fapt deja s-au descoperit 2 planete cu apa si oxigen mai mari decat pamantul, din pacate la cateva sute de ani lumina. Ca sa iti dai seama cat de mult inseamna asta, gandeste-te ca un an lumin are 9, 5 bilioane de kilometri, adica 9, 5 milioane de milioane. Eh, mai inmulteste cu cateva sute. Da un numar extrem de mare. Probabil ca ar dura mai mult de 2000 de ani sa ajungi acolo.

Poti intra pe Lovendal.ro pentru detalii despre OZN-uri, extraterestrii, planete si alte chestii.

Ca sa vezi cat de mare e universul, uite aici un link: http://htwins.net/scale2/

Se incarca destul de greu. E bine ca e si in limba romana (click pe "Other Languages" daca nu prea le ai cu engleza)

| elisa820 a răspuns:

Posibil sa existe pentru ca in fiecare zi se descopera dovezi ca planeta Terra nu este singura planeta cu viata!

| daniellle a răspuns:

Tot ce e posibil, eu tind să cred că există.

| Kafeeaua a răspuns:

Chiar vorbeam despre acest lucru la școală. Eram nedumeriți. Nimeni nu prea crede acest lucru, dar mai nou "cică„ s-ar fi descoperit o noua planeta, de 3 ori mai mare decat planeta TERRA, care arată din punct de vedere geografic izbitor de asemănătoare cu planeta noastră. Exista apă, pământ, resurse, din câte știu trebuia să se mai verifice dacă există și oxigen.
Totuși aceasta întrebare va rămâne un mister pentru toți. Așteptăm detalii de la cei care se ocupă cu această știință.
Sper că te-am ajutat! happy

| Andr3y25 a răspuns (pentru Kafeeaua):

In galaxia noastra sunt aproximativ 85 miliarde de plante. 65% au in componenta ce are si planeta noastra... Iar in univers exista peste 1 milion de galaxii. Din aceste cifre reiese ca trebuie sa fi putin retardat sa nu crezi ca nu exista alte planete cu viata si cu un nivel de inteligenta ridicat. Oricum este mai bine sa nici nu aflam daca exista. Rasa umana nu a evoluat destul si mai pe scurt omul se panicheaza tot timpul.Eu cred ca nu va fi bine la primul contact cu alte forme de viata. Putem lua exepmlu cand Cristofor Columb a ajuns in America Centrala.A vazut oameni salbatici si i-a luat ca si sclavi. Daca alte forme de viata ajung pe pamant cred ca v-or face la fel.

| ErrorFound a răspuns (pentru Kafeeaua):

Abureli...exista milioane de planete asemanatoare Terrei numai in galaxia noastra. Tu zici numai de una?

| xesusn a răspuns:

Inca se cerceteaza.Omenirea nu e sigura.

| SallAll112 a răspuns:

Nu. Intr-un univers infinit este total imposibil sa existe viata si pe alte planete in afara de Pamant.

Acum hai gata cu gluma. Nu se stie, nimeni nu stie. Sau poate ne este ascuns. Dar in fine, eu consider ca da. Adica e mult prea mare universul.

| AndreeMunteanu a răspuns:

Poate exista viata pe alte planete, dar poate de pe alte galaxii. De curand s-au descoperit intr-o alta galaxie cateva planete pe care ar putea exista viata.winking La cate galaxii sunt in univers, macar pe o planeta mai exista viata.