| LittleLady a întrebat:

Voi ce credeti, exista viata pe alte planete?

| Hombre a răspuns:

In imensitatea universului de aprox. 200 miliarde de galaxii cu trilioane de sori si planete 1 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000... (daca poti citi) rationalul ne spune ca nu suntem singuri.

NOname
| NOname a răspuns:

La câte miliarde de galaxii, sisteme solare, planete... există în Universul nostru, logica spune că ar trebui să existe viaţa şi pe alte planete, oricât de primitivă.

| Hombre a răspuns (pentru NOname):

" oricât de primitivă." sau avansata.

Desigur. : )
Numai de data asta fără "oricât", avansarea nefiind nelimitată.

Precizarea mea cu "primitivă" era pentru cei care nu o consideră "viaţa extraterestră".

| Hombre a răspuns (pentru NOname):

Cum vrei tu si dupa aceea ne mantuim in jacuzzi? laughing

| NOname a răspuns (pentru Hombre):

Da' ce, caprele ţi le-ai trimis pe Lună?
Ai făcut din ele capre extraterestre? : ))

| Hombre a răspuns (pentru NOname):

Caprele a intrat pe TPU si a citit minunatiile lui EmaS despre lumea cea lalta, sau sacrificat si sunt pastrama acum, tocmai de aceea sunt foarte incurcat, descurca-ma, plizzzzzz.winking

= ))

Un ţap, ceva? (până nu s-au călugărit toţi)hee hee

| Hombre a răspuns (pentru NOname):

Ultimul ţap l-am dat lui Harciog sa-l inlocuiasca la cireada ca el era pe post de coordonator si avea functia de magar cu talanga la gat sa vina oile si caprele dupa el. Insa Harciog a citit prea mult postarile lui Babaulica (fratele lui), s-a covertit la cele sfinte si a luat calea mânăstirii dar nu de taici si de maici. Aici la mânăstire a pus-o de o Societate cu Raspundere Limitata si el raspunde doar de felinarul rosu si incaseaza, restul treburilor si de clienţi se ocupa măicuţele.winking

| NOname a răspuns (pentru Hombre):

...deci hârciog în loc să se hârciogească, s-a măgarit, s-a călugărit şi stă la cazane?
Eh, pădurarul nostru...ce face mântuirea din hârciogi! : ))

| Dreamer a răspuns:

Normal ca exista, Universul este mult prea mare ca sa nu existe. Sa nu crezi in viata extraterestra este ca si cand Pamantul ar reprezenta un graunte de nisip din tot nisipul de pe pamant si ar fi sigur ca el, pamantul este singurl graunte de nisip care exista.

PS: Pe noi ne preocupa cat de aproape de noi se afla viata extraterestra INTELIGENTA...

| Matt24 a răspuns:

Sa spui ca nu exista, mi se pare incredibil de egoist.Doar nu crezi ca intre miliardele de miliarde de planete din cat ii universul asta de mare, nu se mai gaseste o planeta cu viata? Sa fim seriosi.Viata am putea gasi chiar in sistemul nostru solar.Marte are gheata,in trecut a avut rauri,poate mai traiesc pe undeva anumite bacterii(da,daca sunt bacterii inseamna ca este viata, primordiala, dar tot viata este). Europa, una dintre lunile lui Jupiter are o crusta de gheata si sub ea, apa in stare lichida.In curand va fi trimisa o sonda acolo sa foreze si acolo sunt sanse mari sa fie viata.In subteranul lui Marte se mai speculeaza ca ar putea fii.Nici alte planete nu pot fi excluse, chiar si pe planetele gigant pot fii gasite creaturi microscopice care traiesc pe baza gazelor respective.Din moment ce exista bacterii care traiesc in arsenic sau creaturi care rezista radiatiilor, viata in afara pamantului exista!

| geoka23 a răspuns:

Sigur ca exista viata pe alte planete! Ce crezi ca suntem singura specie din univers? SI sa fim seriosi daca exista apa pe o planeta asta nu inseamna ca exista si viata, sau daca nu este apa pe o planeta asta nu inseamna ca nu exista nici viata.sau teorii cum universul ar fi o sfera si ca se expande? E o tampenie asta. Universul in primul rand e o spirala in subvers adica sunt mai mult de un univers cel putin 8, si al nostru se restrange nu se expande deoare ce in mijlocul lui e o mare gaura neagra arata la fel ca o galaxie numai ca are 12 brate

| PufuleţiCuCaramel a răspuns:

Nu cred...

| sublime89 a răspuns:

Planete cu apa lichida sunt cu milioanele in univers probabil. Si cred ca viata extraterestra e mai aproape decat ne imaginam, adica chiar aici in sistemul solar. Si asta pentru ca pe Marte a existat apa lichida in trecut, pe Europa inca exista apa lichida, un ocean intreg. Si mai este Venus care s-ar putea sa fi avut viata in trecut. Ar mai fi Titan si Enceladus, doi sateliti pe care exista substante lichide in prezent, chiar apa pe Enceladus.

| PedoBarbie a răspuns:

În mod sigur.

| Duucu a răspuns:

Și viață și moarte.

| Exilee a răspuns:

Apa este indispensabila vietii! Deci, da.

| ErrorFound a răspuns:

S-au descoperit bacterii fosilizate pe Marte, deci viata nu exista cu siguranta in prezent, dar cel putin a existat in sistemul nostru solar in afara Terrei.
Daca o ardem logic putem spune ca suntem siguri ca exista si alte forme de viata prin spatiu. E imposibil sa fim singuri.

| Crucified a răspuns:

Nu.

| grab a răspuns:

Daca vorbim doar de planete si sistemele solare cunoscute, NU nu exista viata similara cu a noastra.

Daca mergem pe teoria infinitului, DA exista si poate si mult mai avansata! happy

Bafta!

| grab a răspuns:

Daca vorbim de planetele cunoscute, nu.
Daca lasam loc statisticii, da, exista!

| fuzzer a răspuns:

Recent s-a descoperit gheata pe Marte!

LOgica spune, gheata= apa= viata!

Deci da, chiar exista!

| LittleLady explică (pentru fuzzer):

Dar totusi e cam absurd.Adica apa are legatura cu viata dar daca planeta nu e populata, degeaba este apa; doar daca or fi vreun soi de extraterestrii mai imbunatatiti care se nasc din apa rolling on the floor

| fuzzer a răspuns (pentru LittleLady):

Logica asta spune, unde este apa este viata.
Daca pe planeta noastra nu ar fi apa, ar mai exista viata?

Nu se stie, daca sunt extraterestrii sau alte creaturi.

| Hombre a răspuns (pentru LittleLady):

"Dar totusi e cam absurd.Adica apa are legatura cu viata dar daca planeta nu e populata, degeaba este apa;'
Viata nu se rezuma numai la plante animlale si oameni ci si la alte forme cum sunt bacteriile.

| MrUniverse a răspuns (pentru LittleLady):

Extraterestrii mai imbunatatiti care se nasc din apa

Ăăă, de fapt noi chiar ne-am născut din apă...

| Niiiicu a răspuns:

Eu cred ca da + ca inca din 1950 au existat 2 frati care au facut interceptari spatiale cu diferite mesaje nedescifrate atunci...dar cu siguranta exista undeva in acest univers + ideea lui fuzzer

| geoka23 a răspuns (pentru Niiiicu):

Uite cineva documentat mai bine Respect

| Niiiicu a răspuns (pentru geoka23):

Respect

| robijam a răspuns:

100% exista, viata poate fi de la bacterii pana la copaci si chiar forme de viata evoluate. Bacterii sunt peste tot unde este apa. Deci e imposibil sa nu existe viata.

| товарищ a răspuns:

Parțial. Dacă nu erau semne că avem vecini în spațiu, nu mai puneai întrebarea acasta. Doar gândul că există viață dincolo de granița de nori dă viață altor planete. Ne-am putea adapta vieții pe Marte, dacă este doar apă nu înseamnă că putem trăi acolo. Specia noastră are nevoie de oxigen care se găseșe în plante. Marte este mult prea aproape de soare, asta ar putea fi un lucru inacceptabil pentru organismil nostru, dar deja intru în alt subiect. Posibil ca,, vecinii '' noștrii să aibă alt organism și să poată trăi in alte medii. Asta este viziunea mea. Sper că te-am ajutat.

| LittleLady explică (pentru товарищ):

Si inca un lucru curios:in "viziunile" noastre extraterestrii sunt verzi,cu antene, cu ochi mari etc.Dar poate ei au o forma pe care mintea umana nici nu o cunoaste, existand astfel posibilatetea ca si ei sa se considere normali, iar noi sa fim vazuti ca niste extraterestrii verzi laughingE putin absurd dar stiind ca universul e infinit, putem spune ca acest concept poate fi adevarat!winking

| CorneliaC a răspuns:

Nu cred

| ellaells a răspuns:

Parerea mea este ca nu existawinking

| ALEX2402 a răspuns:

Univesul este atat de mare incat este imposibil sa nu existe viata pe alte planete

| maxb a răspuns:

Pe marte da. Unde exista apa nu conteaza sub ce forma: vapori, gheata, lichida exista viata.Sa nu crezi ca exista extraterestii care au deja iPhone dar exista bacterii si alte lucruri.

| figure a răspuns:

Sa facem o diferenta : viata inteligenta vs viata.

Cred ca exista viata pe multe planete, inclusiv in spatiu (daca am retinut bine, s-a descoperit recent un virus, pe pamant, care nu pare a fi de pe planeta noastra).

intrebarea este... cat de des apare viata inteligenta?

avand in vedere imensitatea spatiului (ma feresc sa pronunt cuvantul infinit) cred ca mai exista multe alte civilizatii inteligente pe alte planete.

Pana la urma... ultima data cand ne-am dat ca fiind centrul universului ne-am cam inselat. Prea avem tendinta de a ne crede unici, pana cand stiinta ne demonstreaza contrariul...

| Bufferia a răspuns:

Teoretic da, planetele sunt create din molecule moleculele sunt nucleul orcarui corp viu

| Bufferia a răspuns:

Doar oamenii, animalele si plantele nu mor fara apa in schimb moleculele se gasesc peste tot chiar si pe panetele fara apa

| shotys a răspuns:

Da de ce nu. soarele este o stea de marime medie noi facem parte din sistemul solar, uitete noapte pe cer si numara cate sisteme sunt daca poti, sa gandim logic in taatea sisteme cate planete sar situa la o distanta de soarele lor; stea; agreabila vieti

| mada225 a răspuns:

Da exista viata

| ICHBalexnunu a răspuns:

Da, exista adica de ce am fi noi chiar asa de speciali sa fi singuri in tot universu si mai sunt si alte motive,...

| SteffiSteff a răspuns:

Universul e infinit, cred ca exista.
Poate nu in galaxia noastra dar in altele da.
Din pacate omul n-a evoluat asa de mult incat sa dea un raspuns sigur...

| Ovy_Cristy_1984 a răspuns:

Poate, se spune ca pe marte poate exista.