| Shophia18 a întrebat:

Există viaţă pe alte planete? Sau doar noi existam?!
A fost descoperita o alta planeta locuibila. E "vecina" cu noi
Noua planeta, botezata Gliese 581g, dupa numele stelei in jurul careia graviteaza, este de trei ori mai mare decat Pamantul si turtita la poli. Temperaturile variaza intre minus 31 si 12 grade Celsius si primeste variabil lumina de la steaua Gliese.

Nu se stie deocamdata daca exista apa pe aceasta planeta si care este componenta atmosferei ei, dar cercetatorii sunt de parere ca sunt intrunite toate conditiile pentru ca apa sub forma lichida sa fie prezenta. Ori daca exista apa, sunt 100% sanse sa se gaseasca si forme de viata.

Alte planete is teoretic acolo, nu are nimeni garantia ca asa stau lucrurile, orice corp ceresc este descoperit prin metode indirecte, iar singurul corp cel putem vedea este Luna si asta datorita faptului ca reflecta radiatiile, altfel n-am vedea nimic laughing Sa mai spui si cate grade sunt pe o planeta ce nu stii car fi planeta is doara presupuneri.Stiu ca se fac observatii dara cum stii cum se comporta ceva anume in spatiu daca nu ai astfel de experimentari? Totul se face pe baza a ceea ce se stie aici pe Pamant, dar poate lucrutile nu stau ceara asa cum se spune.
Stii cume chestia asta cu planetele? Cum este si virusul ala HIV nimeni nul poate vedea dara toti spun ca este, ca exista laughing
Sa mai spui car avea si apa lichida deja o dam in SF

| Skippy223 a răspuns (pentru relian):

Putem sa aflam temperatura unui corp ceresc cu ajutorul spectrometrului, si temperaturile sunt aproximative, dar destul de exacte.

Vrei sa spui ca HIV nu exista? Sau ce vrei sa insinuezi prin "Cum este si virusul ala HIV nimeni nul poate vedea dara toti spun ca este, ca exista"?

| relian a răspuns (pentru Skippy223):

Eu nu insinuez nimic frate, Daca tu crezi ca exista vreun virus HIV aratal si nou, sau cei care lau vazut sa iasa in fata si sa afirme ca au vazut asa ceva. Dara pana una alta eu te asigur ca nu exista persoana in lumea asta sa fi vazut acest VIRUS HIV.Asta o poti afla sau cum sa ma exprim iti poti da seama si singur odata ce testele ce se fac nu au nici o legatura cu vreun virus. Daca te duci si faci un test de SIDA ala va fi teste de SIDA nu test sa iti arate ca ai avea vreun virus.Deci ti se face un test prin care se poate vedea cum sta sistemul tau imunitar, nicidecum un test sa iti arate ca ai avea in organism vreun virus numit hiv.Nimeni nu o sa iti spuna,nimeni in lumea asta ca hai sa iti fac test hiv,este doara o vorba car fi hiv so prescurteze,dara testul este pentru a vedea cum am spus sistemul tau imunitar. Apoi in baza ca sistemul imunitar poate fi slab ti se spune ca ai avea un virus, dara virusu ala nul poate vedea nimeni, este nedetectabil, ei spun ca un sistem imunitar f slabit se datoreaza unui virus, deci acesti asazisi medici arata ca ar exista un virus prin metode indirecte, nu ca lar vedea.de aia am spus ca planetle la fel sunt detectate prin metode indirecte, nu vede nimeni abslout nici o planeta, n-a vazut nimeni o alta planeta decat cele din sistemul nostru solar care is aproape si refelcta lumina si putem vedea cun telescop cat de cat ceva.Deci eu nu insinuez nimic,spun doara ce spun astronomii,spun ce zic medicii, nu am scos nimic de la mine. Daca tu ai alte informatii, dara nu ce ai auzit de la radio sau ce zic unu altul, informatii medicale, sau din experienta zile ca si eu is curios sa aflu cate ceva, dara sa fie ceva ce merita retinut.Eu iti spun si din exp pentru ca am facut un astfel de test al sistemului imunitar si nu scrie nicaeri ca sa descoperit sau nu un virus in organismul meu.

| xerxes1 a răspuns:

In trecut planeta noastra a fost vizitata de civilizatii mai avansate.Asa-zisii zei sau cei veniti de sus, de undeva au venit.Nu intra deocamdata in contact cu noi deoarece nici noi nu intram in contact cu gandacii de bucatarie.

| relian a răspuns (pentru xerxes1):

Daca ar fi fost vizitata planeta de alte civilizatii stai linistit ca nu mai eram acum aici,ori poate eram altfel. Iara gandacii de bucatarie nu stiam ca au rationament,ca construiesc, ca inventeaza lucruri laughing Nu nea vizitat nimeni niciodata, asta e adevaru si nici nau mai existat alte civilizatii anterioare a ceea ce cunoastem azi, adica civilizatii avansate care sa se autodistruga si apoi so luam iar de la cap, astea is teorii care n-au nici o baza, is povesti pe care le poti demonta f usor.

| xerxes1 a răspuns (pentru relian):

Dovezile exista peste tot.
Iar gandacilor trebuie sa le dai ceva timp.
Oricum un gandac daca ar fi fost la scoala in locul tau, ar fi stiut unde sa puna o cratima.
"nea vizitat, so luam, nau mai existat".

| sasa1sasa1sasa1 a răspuns:

Cu siguranta exista. Numai ca au forme si aspect diferit. Poate chair respira alte gaze, nu oxigen. Poate "se scalda" in mercur (de exemplu), nu in apa. Suntem limitati inteectual daca ne inchipuim ca toate fiintele trebuie sa arate ca noi.

| Unindividn0rmal a răspuns:

In tot Universul asta sunt MILIOANE de Galaxii, nu se poate sa fim singuri... dar cand zic "extraterestru" nu ma gandesc la OZN-uri si Ciudatenii, ma gandesc la niste animale diferite, cu o capacitate mintala limitata. O zi buna

| sasa1sasa1sasa1 a răspuns (pentru Unindividn0rmal):

Sau poate mai dezvoltata!
Noi suntem atat de limitati, incat ne credem cei mai destepti.

| Unindividn0rmal a răspuns (pentru sasa1sasa1sasa1):

Crede-ma domnule ca rasa umana este foarte dezvoltata fata de celelalte animale... pacat ca multi oameni sunt doar niste imbecili frustrati care nu isi folosesc mintea...

| sasa1sasa1sasa1 a răspuns (pentru Unindividn0rmal):

"pacat ca multi oameni sunt doar niste imbecili frustrati care nu isi folosesc mintea..."
Cam am dreptate, nu-i asa?