| geany550 a întrebat:

Salut, sunt elev in clasa a 12-a profil real si dau bacul anul asta si sunt putin ingrijorat in legatura cu biologia. La romana ma descurc de un 6, la mate stiu destul de bine, dar la biologia nu m-a prea pasionat. Am inceput recent sa invat si va intreb daca e posibil sa invat de o nota buna cu timpul ramas?

Răspuns Câştigător
| Ciprian964335345 a răspuns:

Asa am fost si eu in clasa a 12-a.M-am apucat sa invat pentru bac cu o luna inainte si pentru romana si pentru geografie.Si am reusit sa iau note mari 8 la romana si 9 la geografie.Tu avand o singura materie poti lejer sa iei nu numai nota de trecere dar chiar o nota mare.Trebuie doar sa te apuci sa inveti serios sa nu te gandesti la altceva cateva ore 2-3 ore pe zi.In prima zi inveti o lectie-2 daca poti sa retii atata urmatoarea zi repeti in continuare lectiile care ti-au mai ramas dar le repeti si pe cele din urma ca nu cumva sa le uiti.Repetand procesul acesta nu ai cum sa nu iei macar un 6.Eu cel putin asa am facut la romana si dupa cum am spus mai spus am luat o nota buna zic eu.

15 răspunsuri:
| T0T a răspuns:

De ce ai ales biologie? E mult de tocit pe acolo.

| AlexCristi97 a răspuns:

Spre deorebire de tine mie mi-a placut biologia si stiam cat de cat, dar de invatat pentru bio am stat maxim 2 saptamani inainte de bac si am luat peste 9. Daca te apuci de acum si iti dai interesul, clar iei nota buna. Sunt pe net sinteze si variante, invata dupa sinteze ca sunt doar lucrurile esentiale si fa vreo 50 de variante pana la bac si iei nota buna garantat.

| En3Rgi a răspuns:

Frate si eu sunt a 12-a si ma asteapta bacul, si sincer abia acum m-am apucat mai serios de invatat laughing. Daca te apuci serios si nu stai cu gandul la alte chestii, sigur o sa il treci. Bafta!

| Cosmin86 a răspuns (pentru En3Rgi):

Niciodata n-am inteles problema asta cu "luatul" bacul... orice idioat poate sa-l ia, ce naiba, e un examen foarte usor.

| alexandru0995 a răspuns: