| alexAlexalex9991 a întrebat:

Univers sau Multivers?
ce credeti?

| RAY a răspuns:

Stiinta nu e cu ce credeti, stiinta e cu uite dovada si sti acuma ca x sau y, eu nu stiu, stiinta nu e credinta

| sublime89 a răspuns:

E posibil sa existe un multivers, dar deocamdata putem doar specula. Pana nu sunt dovezi clare, nu putem crede nimic.

Istoria ne arata ca atunci cand au fost mai ignoranti, oameni s-au crezut mai mari si importanti. Pe masura ce am facut descoperiri stiintifice ne-am dat seama insa, ca situatia nu sta deloc asa, si ca mult mai mici decat ne-am fi putut imagina inainte. La inceput credeam ca Pamantul e singura planeta, apoi am aflat ca nu e asa. Cu toate astea, am spus ca Soarele e unic, ca pe urma sa aflam ca stelele sunt si ele sori. Apoi ne-am mintit din nou spunand ca sistemul nostru solar e unic, si ca nu exista alte planete in afara lui. Din nou ne-am inselat si-n aceasta privinta. In prezent se cunosc peste 1000 de alte planete. Pe urma am crezut ca galaxia noastra macar e unica, si ea e singura galaxie din Univers. In anii 1920 Edwin Hubble si altii au descoperit ca nu e deloc asa, si ca sunt miliarde de alte galaxii la distante enorme de noi, si multe dintre ele mult mai mari decat Calea Lactee. Deci daca ar fi sa se pastreze aceasta tendinta, atunci ar trebui sa aflam in viitor ca suntem si mai mici, si ca exista miliarde de alte universuri. Eu unul n-ar fi extrem de mirat daca asta ar fi adevarul. Insa, stii cum e, nu poti sa stii niciodata 100% sigur pana nu afli.

| M25M a răspuns:

Orice este posibil, inca nu cunoastem foarte multe.

| Radu284 a răspuns:

Nu exista absolut nici o dovada ca ar exista un multivers, deci nu vad de ce as crede in asa ceva.