| onuta a întrebat:

Se spune despre copii ca sunt cei mai buni profesori; vi s-a intamplat sa invatati de la copii? Ce anume?

9 răspunsuri:
| AvalohAlyn a răspuns:

Am invatat de la ei sa zambesc mai des, sa imi traiesc viata si sa fiu mai energic, uitand pentru cateva clipe macar toate necazurile.

| Razvan a răspuns:

De la vecina mea de 9 ani am invatat sa joc volei(eram total pe langa si mai aveam si campionat) iar de la verisorul meu de 7 ani am invatat ce inseamna sa fi practic, neobosit; cred ca daca sta o ora pe zi asezat e bine dar ma indoiescwhistling
Copii sunt minunati si frumosi cand ii privesti.Cand ii ai, se complica treabahappy

| danut a răspuns:

In general copii sunt curati la suflet (daca nu sunt murdariti de cei din jurul lor) in naivitatea lor. Putem incerca sa revenim la acea curatenie sufleteasca a copiilor dar in afara de acea curatenie ce stie un copil, care este bagajul de cunostinte sau experienta de viata din care te poti "adapa"? Multe se spun dar nu sunt si de folos.

| Bacemi a răspuns:

Se spune despre copii ca sunt cei mai buni profesori pentru ca ei nu se gandesc la consecintele actiunilor lor. Si totodata sunt directi si sinceri fara sa realizeze ce inseamna asta. De asta se spune ca daca vrei adevarul sa vorbesti cu un copil, desi vei afla adevarul in forma in care il stie copilul, nu neaparat un adevar general valabil. Mi s-a intamplat. Chiar spuneam cuiva ca am ascultat un pusti de 10 ani care m-a uimit. Stia asa multe pentru varsta lui si era de o calmitate rara. Copiii cerceteaza. Si cum afla ceva nou incep sa strige in gura mare. Noi cand aflam ceva nou nu spunem, tinem pentru noi si ne gandim cum sa capatam un avantaj. Am putea spune ca de aici rezulta naivitatea unui copil. Desi mai presus de toate si frumusetea lui. Eu spun ca ar fi bine sa pastram toata viata cu noi putin din copilul de la inceput.

| BurN a răspuns:

Am invatat sa colorez cu degetele blushing

| BlueBolty10 a răspuns: