| ToxicDump a întrebat:

Voi credeti ca exista E. T? si daca exista, e bine ca noi sa i contactam?

| king4aday a răspuns:

Da, cred ca exista extraterestrii, dar nu cred in povestile pe care le-am vazut la TV sau in ziare in legatura cu piticii mici si gri sau verzi. laughing Nu cred, pentru ca nu trebuie neaparat sa arate ca noi: doua maini, doua picioare, doi ochi etc. Chiar si noi oamenii suntem diferiti - asiatici, africani, europeni -, si e vorba doar de o singura planeta. Inainte sa avem cunostinte precise despre planetele din jurul nostru, se spunea ca vin de pe Venus sau Marte. Dupa ce s-a dovedit ca aceste planete sunt nelocuite, au inceput povestile din alte sisteme solare sau constelatii (Zeta Reticuli de ex.). Cum au evoluat cunostintele noastre, asa evoluau si povestile cu E.T., ceea ce-mi spune ca, e vorba deocamdata de imaginatia unora. Stiu, sunt poze, filmulete, dar majoritatea lor s-au dovedit a fi false. Daca ne viziteaza sigur nu o fac cum credem noi. De ce sa vii milioane de ani lumina doar ca sa "dansezi" ca un astronaut beat pe cer? Avand in vedere cum s-a dezvoltat societatea umana, poate fi periculoasa o intalnire cu E.T., din ambele parti. Nu cred ca suntem pregatiti ca civilizatie pentru asa ceva. Pana acum, majoritatea lucrurilor pe care le-am descoperit, le-am intors impotriva noastra (de ex. bomba atomica). Sunt convins ca, mai avem nevoie de mult timp ca sa putem gestiona un astfel de eveniment.

| MMihai a răspuns:

Statistic vorbind trebuie să existe extra-tereștrii.
Este încă, mult prea complicat, să îi contactăm noi!

| Malphas a răspuns:

Mai avem de mâncat mămăligă...

| Andrei7520152 a răspuns:

Pe moment nu prea avem cum sa'i contactam. Ne vor contacta ei daca exista, doresc si au cum.

| Romanian a răspuns:

Da,eu cred ca exista,deoarece universul e atat de vast,de infinit,daca imi pot permita sa spun si asta, iincat e aproape imposibil sa nu existe si alte forme de viata, poate chiar mai inteligente decat noi.Am cercetat nici 0, 00001% din univers si deja s-au descoperit nu stiu cate planete ce pot sustine viata.E prea mare universul ca sa putem fi singuri.

| FloriiDirectioner a răspuns:

Exista,dar nu avem cum sa-i contactam...multi omeni nu i-au in serios aceste fiinte, insa nici stiinta nu poate dovedi cu exactitate ca exista sau nu.

Nu poti ajunge la ei intr-o Toyota Prius! Trebuie sa mai lucram la autobuzele superluminicewinking