| oanaX a întrebat:

Am cumpărat in Februarie un IPhone 6s de la Telekom. Au trecut câteva luni si nu mai imi merge cablul USB. Incarcatorul l-am verificat cu alt telefon si merge iar cablul încarcă numai prin laptop. Nu are rupturi sau semne de uzura. Aveti idee daca mi-l schimba având garanție? Unde trebuie sa merg, la service-ul autorizat Istyle sau la Telekom?

Răspuns Câştigător
| St_Dragos_1992 a răspuns:

Trebuie s amergi la telekom si daca au trecut mai putin de 6 luni sunt obligati sa ti-l schimbe indiferent de problema. Dupa 6 luni pot sa zica ca e vina ta daca prezinta urme de uzura, daca nu, nu au decat sa il schimbe.

3 răspunsuri:
| oanaX explică:

Cedry2K8 daca am 6s prefer sa am si încărcător original, nu chinezărie la 5 lei. Un USB original e in jur de 100 de lei. Ce rost are sa dau 100 de lei cand încă am garanție. Dragos si Adelina multumesc pentru răspunsuri. M-am uitat mai bine si l-am luat in Aprilie deci încă nu au trecut 6 luni asa ca o sa merg azi la Telekom.

| Cedry2k8 a răspuns:

Bai prietene. Ai 6s dar n-ai 5 lei de un cablu usb? Fii serios, gandeste logic, nu mai merge = il schimbi? Nu? Tehnologia asta ne prosteste pe zi ce trece.

| AdelinaDinu1996 a răspuns:

Buna! Mi s-a intamplat si mie aceasta problema dar, la mine era din cauza incarcatorului, depinde de acel suport de il bagi in priza daca spui ca usb-ul merge in laptop, poti sa iti comanzi separat un incarcator fara usb si nu o sa mai ai probleme! happy O seara buna, funda? :3