anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am net Mozilla Firefox si as vrea sa il schimb in Internet Explorer pentru ca l-am avut inainte si mi se parea mai bun.Cum fac sa-l schimb?happy

9 răspunsuri:
| CosteaVlad a răspuns:

Îl poţi descărca de aici: http://www.microsoft.com/......nkyou.aspx

Elianna
| Elianna a răspuns:

Parerea mea este ca nu trebuie neaparat sa-l schimbi. Le poti avea pe amandoua.

| MariuZ a răspuns:

START-RUN-iexplore. exe
sau foloseste scuratura de pe desktop. sau daca n-ai acolo - pe cea din start -programs. nu "ai net" pe mozilla firefox. UTILIZEZi acel browser de net. poti utiliza orice browser vrei. inclusiv te poti intoarce la IE. bafta

| coosmin24 a răspuns:

Dezinstalezi mozila.

| smileyface a răspuns:

Ca sa folosesti Internet Explorer doar apesi pe WinKey+R (Winkey= butonul dintre Ctrl si Alt), scrii iexplore si apesi Enter. O sa ti se deschida fereastra de Internet Explorer. Apoi te duci la Tools - Internet Options - Programs si la "default web browser" vei gasi un buton Make Default. Apesi pe el si de acum inainte internetul se va deschide cu browserul Internet Explorer happy

| คเค๓เк a răspuns:

Pai trebuie mai intai sa sa dezistalezi"Mozilla Firefox"
ca sa poti sa-l dezistalezi trebuie sa intri la "my Computer" si dai click acolo in stanga unde scrie"Add or remove programs" dupa ce ai dat click iti va aparea acolo o serie cu programele din calculator si vei vedea ca acolo e si "Mozilla Firefox" si dai click acolo in dreapta in dreptu`l la "Mozilla Firefox" dai "remove" dupa ceia se va dezinstala... Da dar inainte sa dezinstalezi "Mozilla Firefox" va trebui sa descarci "Internet Explorer" si dupa ce l-ai descarcat il pui u intr-un anume folder... asa si dupa aia de apuci sa dezinstalezi "Mozilla Firefox" dupa ce l-ai dezistalat intri in folder`ul alha in care ai descarcat programu`l alha "Internet Explorer" si dai click de 2 ori pe program si va incepe sa se instaleze "Internet Explorer"
sper ca ai inteles!

| mirelgmm a răspuns:

Intra in my computer/c/ienternetexplorer sau asa ceva si dai acolo pe fereastra iexpore

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Ati putea sa`mi spuneti si mie cum sa fac sa folosesc internet explorer si mozzila ca eu le am pe amandoua si cand dau sa intr pe explorer imi intra pagine de mozzila

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Scrii pe mozila net explorer download si apoi il instalezi