| chrystyna a întrebat:

As vrea sa stiu cum pot salva pachetul office pe care il am in laptop, pentru al instala pe alt calculator. Il pot pune pe o cheita usb? Si cum se face ca sa poata fi instalat pe celalalt calculator? nu cred ca merge pur si simplu cu copy-paste.
Va rog, spuneti-mi si mie, cei care stiti exact cum se face!

1 răspuns:
| DeyCj a răspuns:

Nu se poate face.Produsele Microsoft după ce că îs cu licență, deci trebuie cumpărate și nu este legal să le instalezi pe mai multe calculatoare(că merge e altceva, dar conform EULA(chestia aia care nu o citiți voi când instalați software-ul cu next, next, etc) nu este legal) fără a cumpăra licență pentru fiecare sau licență oem.De asta nu se fac portabile, ca să nu să se poate instala si folosi doar pe un singur PC.Da©ă vrei office portabil, adică ceea ce vrei tu să faci recomand Libre office.E compatibil cu Microsoft office(deschide toate formatele de office indiferent de versiune și se pot salva documente etc în formatele acestuia), este soft liber și oppen source, deci 100% gratuit și legal să îi faci cev rei tu, de la iunstalare pe câte pc-uri vrei până la înmunătațirea lui etc, un program nativ linux, dar cum comunitatea Linux s-a gândit și la voi cei ce utilizați Windows a portat acest program și pe Windows. Păcat că nu e și invers din cauza industriei și banului.Succes