| mihela94 a întrebat:

Ce afaceri ar merge la ora actuala?
Din cate am vazut magazinele, barurile, spalatoriile auto self, nu prea mai au succes...

3 răspunsuri:
| BogdanM275 a răspuns:

Cel mai impprtant, e zona în care te afli sau în care dorești sa începi de asemenea depinde foarte mult de concurența din acea zona, magazinele, barurile sau o companie de taxi ar putea mearga dar problema e ca piața din Romania e deja saturata.

| BlackLight1987 a răspuns:

Depinde de zona unde locuiești. Vezi ce nu găsești in zona ta... pompe funebre. In orasele mai mari merg foarte bine magazinele de produse tradiționale. Important este sa pui accentul pe calitate, iar prețurile sa fie decente. In acest fel iti vei forma o anumită clientela!

| KeineID a răspuns:

După cum au spus și celelalte doua persoane, trebuie sa aduci ceva nou în zona în care vrei sa ți deschizi o afacere. Eu vreau sa ți dau un sfat despre succes și despre cum sa nu ți închizi afacerea după maxim o luna. Secretul este reinvestirea profitului în calitate. Adică, nu ți dori sa te îmbogățești. Dacă scoți profit 4000 de lei, deși tu ai investit doar 2500 de lei, nu investii tot atât și data viitoare, investește 3500, chiar dacă ramai tu cu mai puțin.
Inovand mereu și oferind mereu servicii din ce în ce mai bune, îți aduci clienți, implicit îți cresti profitul. Însă, dacă investești de fiecare data mai mult și ca aduci calitate din ce în ce în ce mai buna, asta nu însemna că trebuie să pui preturi exorbitante. Poți face mici modificări și introduce servicii noi.
Sa ți dau un exemplu, dacă tu vinzi un serviciu cu 12 lei, calitate 5 din 10, din care profitul tău e 4, dacă îl cumpără 5 persoane ai profit de 20 de lei. Cu cât ți l cumpără mai multe persoane cu atât ai profitul mai mare. Iar dacă crești calitatea serviciului, la 7 din 10, dar nu ridici prețul, îți câștigi clienți și distrugi concurenta, cu timpul poți face mici modificări sau poți introduce servicii noi, cu o caliatete 10 din 19 și preturi mai mari, atfel în cât sa nu ieși în pierdere în nici o circumstanță.