|

Buna dimineata,



Ieri seara cand am ajuns acasa, vad ca se tot aprindea si stingea ledul rosu la router adica LOS si am presupus initial ca ar fi vorba de o problema la cablul de internet, am verificat cablul si inauntru si acasa si nu avea nicio problema.

Am sunat apoi la call center si mi s-a spus ca in zona mea este vorba de o problema tehnica care ar trebui sa fie reparata pana la ora 21:18 cu un sms pe numarul meu de telefon. S-a facut 23:30 si niciun sms si inca nu imi merge internetul, am sunat iar si mi s-a confirmat ca inca nu au reusit sa o rezolve si o vor rezolva cat mai curand.



Internetul este de la RDS-RCS si este prima data cand am o asemenea problema de genul.

Cam in cat timp credeti ca se va rezolva?

2 Raportează Evaluează
2 răspunsuri:
| a răspuns:

Iti dai seama ca, daca se intrerupe undeva un cablu, pe vremea asta geroasa este extrem de greu de rezolvat, aproape imposibil! Cand sunt sub -10 grade afara, aproape cu nici o scula nu poti face lipituri.
Ca urmare, trebuie sa astepti pana ce vor fi conditii tehnice in care sa se poate lucra.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

24 h

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează