| zegheru2468 a întrebat:

Am un iphone 6. Are destul de multe probleme. Este in garantia Apple. L-am achizitionat de la Flanco.
Problemele ar fi urmatoarele:
1) trosneste ecranul cand apas pe el (nu mereu, dar in mare parte da)
2) zdrangane ceva in el
3)se blocheaza touch-screen-ul. (Din prima zi de cand l-am luat.)
4) iese din aplicatii cand are el chef
5)cateodata sunetul se opreste la un videoclip, chiar daca el continua sa mearga.
Daca cei de la Apple nu imi pot repara produsul (eu le dau iphone-ul meu si toate accesoriile) si il inlocuiesc, imi vor da un iphone 6 sigilat (in cutie cu toate accesoriile)? Sau va fi un telefon deja folosit?
Multumesc!

5 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Prima data se incearca remedierea problemelor, iar daca nu se poate, atunci iti vor da altul sau banii inapoi.
Garantia se prelungeste cu timpul cat a fost trimis in service, iar daca se schimba, cel nou are iarasi garantie completa.

| danutzu96 a răspuns:

Daca nu a trecut o luna il poti returna pe motiv ca e defect (nu trebuie neaparat sa dai un motiv). In rest, te duci la garantie si ceri inlocuirea aparatului. La cat costa eu le-as da cu el in cap...

Răspuns utilizator avertizat
| zegheru2468 explică:

Eu v-am intrebat : daca imi dau alt iphone (in caz ca nu ii pot rezolva problemele) va fi unul sigilat sau unul folosit? Atat aveam nevoie. Nu de jigniri.

| zegheru2468 explică:

Raspundeti la ce v-am intrebat eu, daca vreti. Daca nu, mai bine nu mai comentati.