| CreEppY a întrebat:

Salut, am 2 intrebari...

1. Pe Okazii, la sosirea coletului, eu o sa platesc la posta sau unde vine? Eu numai dau banu si am terminat? Stiu ca alti oameni pun acolo, dar sper ca nu trebuie sa ii dau personal banii accelui om.

2. In Splitter-ul Audio Jack, pot conecta si niste casti cu microfon (headset)?


Va rog frumos sa raspundeti cat mai rapid.

Răspuns Câştigător
| Okaziiro a răspuns:

Buna ziua,

In momentul introducerii unui articol pe site, vanzatorul are posibilitatea de a stabili politica de trimitere, de retur si de plata a produsului. Este necesar sa verificati acest lucru in cadrul sectiunii "Modalitati de livrare si plata" din partea inferioara a paginii produsului. In momentul in care plasati comanda in cadrul unui produs, va angajati sa respectati conditiile utilizatorului inscrise in sectiunea mentionata anterior.

In situatia in care produsul pe care il achizitionati urmeaza sa fie livrat prin Posta Romana in sistem ramburs, atunci veti achita contravaloarea produsului in momentul ridicarii coletului.

Okazii.ro recomanda tuturor utilizatorilor sa aleaga produsele marcate cu Garantia de Livrare sau, in cazul in care acestea nu fac parte din program, sa solicite vanzătorului Garantia de Livrare. Acest serviciu este gratuit, se activeaza instant pentru vanzatorii Okazii.ro si ii asigura pe cumparatori de primirea produsului corespunzator sau de returul sumei de bani achitata. In cazul in care articolul nu este conform descrierii facute pe site, utilizatorul poate solicita returnarea articolului în termen de 3 zile lucratoare de la primirea acestuia. In aceasta perioada contravaloarea produselor achizitionate prin intermediul Garantiei de Livrare este blocata intr-un cont intermediar, detinut de catre Okazii.ro. Daca in acest interval cumparatorul nu reclama conformitatea produsului cu descrierea de pe site, banii sunt deblocati si transmisi mai departe vanzatorului.

Un utilizator mai poate alege si primirea articolului cumparat prin Predare personala sau la punctul de livrare Okazii.ro din cadrul Magazinului Domo aflat in incinta Baneasa Shopping City, Bucuresti. Astfel se asigura faptul ca produsul pe care utilizatorul il achizitioneaza este cel dorit si tranzactia se incheie numai daca articolul corespunde calitatii si caracteristicilor pe care vanzatorul le-a furnizat in anunt.

Totodata, Okazii.ro vine in spirijinul cumparatorilor si prin intermediul Departamentului Asistenta Clienti. In cazul in care doriti asistenta in activitatea desfasura pe site, ne puteti contacta pe adresa suport@okazii.ro sau contacta la numarul de telefon 0374652944 de luni pana sambata între orele 9:00-21:00.

O zi placuta,
Okazii.ro

4 răspunsuri:
| JustCosmin a răspuns:

Pentru 1 iti raspund, la 2 poti astepta raspunsuri, dar mai bine il intrebi pe cel care vinde produsul.
1. Daca alegi primirea produsului prin Posta Romana, vei primi in cutia postala un aviz ca sa te prezinti la posta sa ridici coletul. La ridicarea acestuia tu trebuie sa prezinti buletinul si sa platesti contravaloarea coletului (pretul produsului + costul de transport). Daca alegi sa-ti vina prin fan courier (ceea ce nu prea recomand, ca e mai scump), o sa vina curierul si ti-l aduce acasa. Daca esti din acelasi oras ca si vanzatorul, te poti intalni personal cu el pentru a lua produsul, in cazul asta scapi de plata transportului.

| CreEppY explică (pentru JustCosmin):

Daca nu merg eu sa ridic coletul, si merge altcineva, il poate ridica? (Nu am buletin )

| JustCosmin a răspuns (pentru CreEppY):

Unul din parinti, sau rogi pe cineva care are buletin sa dea comanda in locul tau si tu platesti.

| CreEppY explică (pentru JustCosmin):

Ok mersi, merge unul dintre parinti.