| fanandrei92 a întrebat:

Salut, ce parere aveti despre MARKBEK BUSINESS, vreau sa-mi cumpar un telefon de la ei?

6 răspunsuri:
| DrGoogle a răspuns:

Ei doar comercializeaza brandurile obisnuite, nu fabrica deci nu ai de ce sa iti faci griji, am vazut ca si cei de la eMAG au multe telefoane si tablete de la ei.

| CalinIonescu a răspuns:

Parerea mea e ca ar trebuie sa dispara de pe piata. sa te fereasca cel de sus sa ti se strice telefonul, ca dca se strica... stricat ramane. Trebuia sa fac retur cand mi-a ajuns, a trebuit sa merg sa-mi cumpar adaptor ca nu avea priza de Romania. cauta altundeva.

| NinaDiana a răspuns (pentru DrGoogle):

Doar comercializeaza? Pai si garantie cine trebuia sa-mi ofere la un telefon cumparat de la ei prin eMAG? Ca ei doar si-au batut joc. Mai bine cumparati de pe strada, e acelasi tip de garantie, pana ce primesti produsul, dupa aia te descurci si ti-l repari pe banii tai. Rusinos.

| NinaDiana a răspuns:

Eu nu-ti recomand sa cumperi de la ei. Eu mi-am cumparat un iPhone de la ei si mi s-a stricat, l-am trimis in service si mi-au refuzat sa-l repare invocand tot felul de prostii. Dar o sa merg la ANPC, poate rezolv ceva.

| mariusionut1992 a răspuns:

Nu recomand aceasta companie. Am patit-o destul de urat cu ei. Cautati pe cineva mai seriosi.

| antoanetadaniela a răspuns:

Avand in vedere faptul ca telefonul era disfunctional la mai putin de 1 an de la achizitie, si ca prin contactarea SC Markbek Business SRL acestia mi-au comunicat ca trebuie sa trimit telefonul prin curier catre ei, in locatia acestora din Ramnicu Valcea, ei avand contract de service cu o unitate de acolo, am informat telefonic Emag ca voi solicita o diagnoza a telefonului la un centru autorizat din Bucuresti. Am contactat online pe site-ul Emag un consultant Samsung care mi-a comunicat ca exista posibilitatea sa merg personal la un centru service Samsung din Bucuresti, indicandu-mi locatia din Baneasa. Precizez faptul ca am luat decizia de a merge personal la un centru autorizat intrucat am mai avut telefonul Samsung S8 plus achizitionat tot prin acest partener, care la doua zile dupa expirarea garantiei s-a defectat… este aberant ca ambele telefoane sa se defecteze intr-un timp atat de scurt… precizez ca ambele telefoane apareau la categoria noi nu resigilate.
Astfel ca, in data de 12. 03 m-am prezentat la centrul service mentionat mai sus cu telefonul si factura de achizitie in vederea repararii telefonului. In urma verificarii Imei-ului telefonului, doamna de la receptie mi-a comunicat ca nu mi-l poate primi in service intrucat exista neconcordata intre data activarii telefonului si data achizitiei… telefonul aparea activat in data de 9 martie 2021 iar data achizitiei era, conform facturii, 22. 03. 2021... precizez ca informatiile prezentate mai sus au fost mentionate si in scris de catre centrul autorizat Samsung asttfel ca voi putea face demersuri legale. I-am anuntat pe cei de la Markbek insa refuza orice reclamatie... mare atentie la aceasta firma