| TrueSilvester a întrebat:

Eu sunt un simplu elev de clasa a X a, care timp de un an si ceva incluzand pauze de cateva luni, pentru ca aveam examene, am invatat programare singur. Am inceput cu C++, am invatat bazele, dupa am fost curios cum este Python iar pe acesta l-am invatat ce a mai bine, am invatat niste librarii, cum ar fi Pygame, Turtle, Requests, dar nu sunt vreun inginer, curios fiind si despre paginile web, am invatat si html si css. Am acumulat niste informatii din fiecare limbaj si dupa cand intrasem clasa a XI a, trecusera jumatate de an de cand am invatat programarea, am luat o pauza inconstienta, fara sa-mi dau seama si a venit olimpiada. Nu am facut mare treaba dar pregatirea mea fiind 0 cu 3 ore de informatica pe saptamana in care stateam, pentru ca deja stiam materia si doamna preda pseudocod, am luat 80 de puncte din 300, nu e mare chestie, dar eram oarecum bucuros. Acum am trecut a X a si am inceput sa invat Game Development, iar deoarece PCul meu nu este de o performanta mare nu am acces la Unity sau Unreal Enging, asa ca am ales Godot. Am invatat bazele, sa fac un joc simplu 2D, un joc de cuvinte..., ceva simplu si de baza. Acum nelamurirea mea este ce sa fac in continuare, pentru ca eu personal invat mereu singur si asta imi place sa fac, dar atunci intervine problema daca o iau pe drumul potrivit, daca invat ce trebuie si in general invat din tutoriale de pe Youtube sau pe siteuri mai putin sau nu cunoscute. Daca ati putea sa-mi sugerati ce trebuie sa invat pentru a continua cum trebuie si surse de informare.

3 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Daca tot ai incercat mare cu degetul inseama ca ti au facut si o idee despre ce fel de programare ti ar placea sa faci... Ca aleg web, develpment, c++ ar tebuie sa te axezi sa inveti programare si momentant pe un singur limbaj de preferat c++

| sierra1 a răspuns:

Dacă șimți că eti in formă, du-te cu C-ul mai departe, cât te țin "bretelele"

| cristimihailov a răspuns: