| Eastwood a întrebat:


M-am gandit sa achizitionez acest laptop : http://altex.ro/......5-endless.
As dori un mic review daca imi puteti spune, este o achizitie de durata? este rapid? ruleaza jocurile noi? Etc...
Va multumesc!
Daca se poate un review putin detaliat si cu un argument de ce ati cumpara dvs acest laptop!

3 răspunsuri:
| DeyCj a răspuns:

De rapid va fi rapid, dar nu pentru gaming.Nu există laptop-uri pentru gaming, chiar dacă comercial e special de gaming(normal scopul lor e să vândă orice numa bani să facă, chiar de-s prostii).
De banii ce-i dai pe laptop-ul ăsta îți faci un desktop special pentru gaming, de-ți va duce jocuri noi cel puțin doi ani.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pret/performanta cel mai ok. Este un laptop de gaming, rog-urile facute de Asus, sunt proiectate de ingineri inteligenti care stiu ce componente sa puna si cum sa faca si racirea buna si design si performanta bune. Ce pot spune, placa video duce jocurile in 40-50-60 fps pe high/ultra high; te ajuta si procesorul mult si cei 16 gb ram ddr4 este destul de bun.

| DavidoffUser a răspuns:

N-as cumpara un laptop de gaming niciodata.
pret-performanta=0
ia-ti desktop pentru jocuri la 30 de mil care o sa rupa in doua 5-6 ani orice joc la maxim si un laptop pentru portabilitate (14-15), browsing etc