| LoveIsLove4Ever a întrebat:

sunt confuz in legatura cu serviciul de pickup&return de la eMAG. deci am cumparat in vara anului trecut ( mai exact in data de 29-06-2013 ) o imprimanta HP DeskJet 1050A J410 si acum are o problema : NU mai printeaza nimic. scoate foile albe. le-am desfundat la un centru dar tot cu culoarea rosie scoate pe alocuri apar dare de albastru (mentionez ca sunt reumplute si problema a aparut la 2 zile de la ultima printare cu succes am incercat si alte cartuse originale ). asa ca am completat un formular online pe site eMAG si am primit confirmarea. acolo mi-au spus sa completez formularul AWB. nu il gasesc! si acolo nu imi cerea decat adresa unde a fost livrat atunci acum eu m-am mutat in Bucuresti si nu mi-au cerut adresa. mai am 2 temeri : trebuie sa platesc pentru asta? daca ma insel si nu este defecta ce se va intampla?
. si eu am pierdut factura de la eMAG. dar am o factura mai mica necompletata pe care nu scrie nici data, ora sau denumirea produsului. este buna? am gasito in "plicul cu acte" lipit de cutia imprimantei. garantia este de la HP nu eMAG. ca vanzator este DANTE INTERNATIONAL SA. aceasta garantie este buna? nu am gasit alta.

1 răspuns:
| robert1591 a răspuns:

Factura o poti gasi in cont client -> Istoric comenzi & facturi. (aici poti gasi si garantia). DANTE INTERNATIONAL este denumirea "oficiala" a firmei, o poti vedea si in josul pagini emag.ro.In cazul garantiei, daca trimiti prin fancourier transportul este gratuit. Cu garantia de la HP poti sa duci imprimanta direct la un service autorizat HP (care de obicei sunt scrise pe hartie), fara sa mai treci prin politica de garantie al emagului ( in unele cazuri e mai eficient, doar daca ai un service autorizat in localitatea in care locuiesti)