anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutare!
Am și eu o problemă menționez că am Windows 10 Pro.
Problema mea este că tot îmi apare eroarea aceasta AutoIt Error
Line 0 (File "C:\Users\CRUCER~1\cvqentk\tuoyc.xps"):
Error: Error opening the file.

Cum pot rezolva această problemă? ca să nu mai tot apară această eroare cum pot rezolva eroare aceasta?

Cel mai bun răspuns primește fundă!

Răspuns Câştigător
| LinxCont a răspuns:

Trebuie sa fie un soft care incearca sa deschida fisierul "C:\Users\CRUCER~1\cvqentk\tuoyc.xps"
Apare la pornirea windows-ului?
Apare la pornirea unui joc?
Apare la pornirea unui program?
Apare din cand in cand fara sa para a fi legat de ceva?

Daca se stie ca porneste odata cu deschiderea unei aplicatii sau joc, atunci o rezolvare ar fi reinstalarea acelei aplicatii/joc.

Daca e ceva de care nu e nevoie, atunci se poate sterge acea aplicatie care cauta sa deschida fisierul tuoyc.xps

xps-ul e alternativa Microsoft la pdf

autoit e un limbaj de programare http://www.autoitscript.com/site/autoit/

Un program scris in autoit incearca sa deschida un fisier xps si nu gaseste acel fisier.

O alta rezolvare ar fi fabricarea unui fisier xps si plantarea lui la adresa indicata si in momentul in care scriptul autoit cauta fisierul tuoyc.xps il va gasi pe cel facut de noi. Eroarea va disparea, insa nu vad ce rost ar avea sa deschidem un fisier xps fara a avea nevoie de el.

Prin urmare, trebuie sa vedem care e aplicatia responsabila de acea eroare.

| 28cosmin a răspuns (pentru LinxCont):

Răspunsul tău nu este câștigător dar am putut învăța ceva și totuși am rezolvat singur problema era ceva de la Windows. Oricum mulțumesc frumos pentru timpul acordat pentru a putea răspunde la această întrebare.
Dar totuși ai răspuns câștigător!

| LinxCont a răspuns (pentru 28cosmin):

Cu placere, multumesc.

| Degy189 a răspuns (pentru 28cosmin):

Salutare!

Mai tii minte care era problema de la Windows? Ma confrunt cam cu aceleasi simptome. In sensul in care am reusit prin Bit Defender exclusiv sa identific acest fisier tuoylc.xps, pe care l-a pus in carantina. In explorer nu este identificabil. Imediat dupa acest pas apare eroare de AutoIT cu Line 0 la fiecare 5 minute. Daca il scot din carantina, tot Bit Defender opreste din rulare executabilul cu numele wfuasou.exe, din acelasi folder "invizibil" \cvqentk.

Nu reusesc sa-i dau de cap de niciun fel.

Multumesc mult!

8 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Raspunsul trebuie sa se afle in fisier. Fisierul se poate deschide cu XPS Viewer.

| 28cosmin a răspuns (pentru Salontanul):

Ce să deschid că nici nu există acest fișier și nici folder de unde să îl deschid. Deci nici nu există în laptop așa ceva. ce pot face?

| Salontanul a răspuns (pentru 28cosmin):

O curatare registrii ar fi utila cu Ccleaner. Ai dezinstalat ceva si n-ai dezinstalat bine. Mai poate fi si un malware. Poti incerca cu acest program Free Trial: https://www.malwarebytes.com/premium/

| 28cosmin a răspuns:

CRUCER știu că vine de la numele computerului deoarece numele de utilizator la deschidere este Cruceru Cosmin dar restul nu știu ce este.

| 28cosmin a răspuns:

Am văzut azi de dimineață că respectiva eroare apare doar atunci când laptop-ul este conectat la încărcătorul laptopului, dar când nu este conectat la încărcător nu apare respectiva eroare, ce ar putea fi?