| redlynx90 a întrebat:

Salutari tuturor, am o problema cu un router wireless D-Link n150 si doresc sa stiu problema pentru care nu imi merge lan-ul de la un calculator la altul cu un cablu normal de internet conectez routerul si calculatorul mufa de la internet intra in portul numit INTERNET iar atunci cand il conectez la pc imi spune intruna la conexiune acquiring network connection as vrea sa stiu din ce cauza nu imi merge si la details la conexiune apare doar mac-ul restul e 0.0.0.0 astept raspunsuri mersi!

Răspuns Câştigător
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Sorry că te dezamăgesc, dar era la "Telefonie" şi ţi-am MUTAT-o la "Tehnologie".

Important era să fi fost postată de la început aici pentru că atunci mai sunt persoane care o citesc şi răspund.
Dacă sunt deja 2-3 răspunsuri, atunci majoritatea nici nu mai citesc întrebarea...

În privinţa întrebării tale : CRED că ar fi bine să mergi cu router-ul în Service ( la magazinul de unde l-ai cumpărat ) şi să le explici această situaţie.
Se poate să fie un defect din moment ce la început a mers bine o lună.
Dacă nu are nici un defect, atunci să vorbeşti cu furnizorul de net - poate au schimbat ceva în modalitatea de conectare...

Toate cele bune.

6 răspunsuri:
| DenisIonut01 a răspuns:

Suna la providerul de internet, cred ca trebuie sa le dai macu' sa til activeze sau ceva de genu

| redlynx90 explică (pentru DenisIonut01):

Pai cand l-am luat eu am conexiune pppoe s-a conectat a mers vreo 1 luna si ceva si acum nu mai merge azi a mers asa se intampla merge ziua de dimineata pe la 9 pana seara apoi iar nu mai functioneaza am folosit tot felul de metode schimb de cabluri, resetari, renew/release ipconfig de toate si nu merge nimic

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

NU la "Telefonie"!

Ai "coborât" mai jos cu un rând, trebuia să postezi la "Tehnologie".

NU mai posta aiurea la alte categorii, doar pe motivul că ar fi mai vizualizate, deoarece ÎNCALCI Regulamentul TPU şi ţi se poate SUSPENDA contul!

Toate cele bune.

| redlynx90 explică (pentru bursuc001):

Pai la tehnologie am postat straight face

| redlynx90 explică (pentru bursuc001):

Puteai sa imi spui asta si in reply-ul de la intrebarea mea dar in fine oricum eu puteam sa ma jur ca l-am pus la tehnologie ca asa ce treaba are telefonia cu router-ul la urma urmei bine o mica legatura cu wireless-ul si imi cer scuze pentru mai devreme nu inteleg asta e am gresit mersi ca ai mutat intrebarea.

| bursuc001 a răspuns (pentru redlynx90):

Cu plăcere!

Nici o problemă, se mai întâmplă.

Toate cele bune.

| bursuc001 a răspuns (pentru redlynx90):

Sorry că te dezamăgesc, dar era la "Telefonie" şi ţi-am MUTAT-o la "Tehnologie".

Important era să fi fost postată de la început aici pentru că atunci mai sunt persoane care o citesc şi răspund.
Dacă sunt deja 2-3 răspunsuri, atunci majoritatea nici nu mai citesc întrebarea...

În privinţa întrebării tale : CRED că ar fi bine să mergi cu router-ul în Service ( la magazinul de unde l-ai cumpărat ) şi să le explici această situaţie.
Se poate să fie un defect din moment ce la început a mers bine o lună.
Dacă nu are nici un defect, atunci să vorbeşti cu furnizorul de net - poate au schimbat ceva în modalitatea de conectare...

Toate cele bune.