| Ovidiu a întrebat:

Vreun prigramator pe aici? big grin

Salutare tuturor. Gasind acest forum, cred ca poate ma va ajuta cineva in mica problema cu care ma "bat" de ceva vreme - e o problema mica, dar pentru mine este una mare. Nu sunt un programator in toata regula, ci mai mult un programator amator. Sa incep:

Am pagina 'extragere.php'. Pe aceasta este un formular cu doua campuri COD si NUME; in acest formular vreau sa afisez rezultatele dintr-o baza de date cautand dupa un anumit cod.
ex:
cod nume
------------
1 dan
2 razvan
------------

Avand pe aceasta pagina campul COD si NUME si bineinteleg butonul EXTRAGE.
Scriu in campul COD: 1, apas EXTRAGE si imediat imi afiseaza in campul NUME - dan
Stiu sa fac acest lucru, doar daca pun acel script php pe aceeasi pagina cu formularul; insa codul php este in alt fisier extern de tip php. Am apelat acest fisier in felul urmator:

[
$(document).ready(function(){
$('#btn'). click(function(e){
e.preventDefault();
$.ajax ({type: "POST", data:$("#form2").serialize(), url:"./extract.php",success:function(result){
if (result=="true")
$. jGrowl("S-a extras cu succes valorile variabilelor din bd!", { theme: 'success' });

}});
});
});
]
- in fisierul extract.php se afla codul de extragere din baza de date.
Pana aici e OK, scriu codul, apas extragere, primesc mesajul ca 'Extragerea s-a efectuat cu success', dar in campul [nume] nu este afisat nimic.
Cu alte cuvinte, cum preiau valoarea dintr-un alt fisier >php Am incercat si cu - include -
Va rog extrem de mult sa ma ajutati. Am pus o multime de intrebari pe internet si nu m-a ajutat niciunul. Va raman dator si recunoscator.

9 răspunsuri:
| Radu284 a răspuns:

Imi pare rau, sunt total afon la JS si Ajax, dar ai citit asta? http://stackoverflow.com/......ajax-again

| sfinxxxeu a răspuns:

Din cate inteleg tu ai doua campuri in si vrei ca in campul cod s-a introduci un cod si in campul nume s-a iti afiseze numele cu codul respectiv?

| Ovidiu explică (pentru sfinxxxeu):

Da, dar codul de extragere este intr-un fisier extern. daca il pun pe aceeasi pagina cu formularul imi merge, dar nu vreau asta din diferite motive tehnice. cand apas pe cautare imi extrage din baza de date dar, cum le preiau din fisierul ala extern si sa le aduc in pagina cu formularul?

| Ovidiu explică (pentru sfinxxxeu):

Am 3 campuri: cod, nume, adresa.
scriu in cod si conform codului sami afiseze in nume si adresa. am facut ceva dar mi-a dat astfel:
-- asta e tabela ---
cod nume adresa
1 radu Bucuresti

se afiseaza:
cod: 1
nume: radu Bucuresti
adresa: radu Bucuresti

in fiecare camp imi afiseaza intregul rand laughing

| sfinxxxeu a răspuns (pentru Ovidiu):

Da-mi skypul tau si poate rezolvam problema

| sfinxxxeu a răspuns:

Nu ma pricep prea bine in programare dar as putea sa te ajut doar ca rezultatul va fi afisat in alta pagina nu in una si aceeasi pagina

| Ovidiu explică (pentru sfinxxxeu):

Pai rezultatul se afiseaza in alta parte decat ce a codului. Asta si voiam. Am reusit pana la urma, dupa luni de zile, dupa ce ma zbat, printr-o minune am razolvat. Treaba este cu $_SESSION. ce am extras le pun intr-un $_SESSION si apoi le afisez; apoi dau session_destroy(). daca ai si alta metoda te ascult.

| sfinxxxeu a răspuns (pentru Ovidiu):

Nu stiu cum ai facut tu cu $_SESSION, eu as fi facut un select, informatia selectata din baza de date as fi memorato intr-o variabila si in final sa afisez variabila in campurile dorite

| Ovidiu explică (pentru sfinxxxeu):

Asa am facut, dar pentru a "teleporta" valoarea variabilei intr-un alt fisier este nevoie de $_SESSION, ca sa memoreze valorile variabilelor. happy