| Ovidiu a întrebat:

Vreun prigramator pe aici? big grin

Salutare tuturor. Gasind acest forum, cred ca poate ma va ajuta cineva in mica problema cu care ma "bat" de ceva vreme - e o problema mica, dar pentru mine este una mare. Nu sunt un programator in toata regula, ci mai mult un programator amator. Sa incep:

Am pagina 'extragere.php'. Pe aceasta este un formular cu doua campuri COD si NUME; in acest formular vreau sa afisez rezultatele dintr-o baza de date cautand dupa un anumit cod.
ex:
cod nume
------------
1 dan
2 razvan
------------

Avand pe aceasta pagina campul COD si NUME si bineinteleg butonul EXTRAGE.
Scriu in campul COD: 1, apas EXTRAGE si imediat imi afiseaza in campul NUME - dan
Stiu sa fac acest lucru, doar daca pun acel script php pe aceeasi pagina cu formularul; insa codul php este in alt fisier extern de tip php. Am apelat acest fisier in felul urmator:

[
$(document).ready(function(){
$('#btn'). click(function(e){
e.preventDefault();
$.ajax ({type: "POST", data:$("#form2").serialize(), url:"./extract.php",success:function(result){
if (result=="true")
$. jGrowl("S-a extras cu succes valorile variabilelor din bd!", { theme: 'success' });

}});
});
});
]
- in fisierul extract.php se afla codul de extragere din baza de date.
Pana aici e OK, scriu codul, apas extragere, primesc mesajul ca 'Extragerea s-a efectuat cu success', dar in campul [nume] nu este afisat nimic.
Cu alte cuvinte, cum preiau valoarea dintr-un alt fisier >php Am incercat si cu - include -
Va rog extrem de mult sa ma ajutati. Am pus o multime de intrebari pe internet si nu m-a ajutat niciunul. Va raman dator si recunoscator.

9 răspunsuri:
| Radu284 a răspuns:

Imi pare rau, sunt total afon la JS si Ajax, dar ai citit asta? http://stackoverflow.com/......ajax-again

| sfinxxxeu a răspuns:

Din cate inteleg tu ai doua campuri in si vrei ca in campul cod s-a introduci un cod si in campul nume s-a iti afiseze numele cu codul respectiv?

| Ovidiu explică (pentru sfinxxxeu):