|

Am bagat 6 euro intr-o cartela Orange, apoi am activat o optiune de 5 euro din greseala.

Problema e ca am trimis mesaj la 321 imediat dupa asta, nu cum consumat nimic si raspunsul a fost "Cererea ta a fost inregistrata. Te rugam sa astepti mesajul scris de confirmare."

De doua ore n-au dat nici un semn, oare mai am sanse sa recuperez creditul?

E o problema comuna la Orange?

2 Raportează Evaluează
2 răspunsuri:
| a răspuns:

Suna la 333 sau la *133#, pentru a verifica starea creditului disponibil. E posibil sa ti-l fi returnat deja.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Salut,

Daca ai folosit creditul pentru activarea unei optiuni, atunci acesta nu va fi returnat, chiar daca o dezactivezi. Optiunea de a trimite SMS la numarul 321 cu textul CREDIT functioneaza doar pentru cartelele noi activate, atunci cand nu se doreste optiunea ce se activeaza automat. Te rugam sa ne oferi numarul prin mesaj privat pentru a verifica punctual situatia.

O zi buna,
Orange Helper

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează