| laeimbrea a întrebat:

Am o problema cu telefonul, nu se mai închide ecranul, tot apare "conector usb conectat" si deconectat si nu se mai stinge, ce sa ii fac?
Se stinge doar cand e la incarcat...

15 răspunsuri:
| anonimg a răspuns:

De regulă Samsung-urile fac așa. Închide-l și pornește-l iarăși. Data viitoare să îți iei un Xiaomi.

| Drsss a răspuns (pentru anonimg):

Poate e invers. De regula chinezariile astia proaste de Xiaomi fac asa, am Samsung de multi ani si nu mi-a aparut niciodata asa ceva pe nici un telefon. Nu mai vorbi prosteste ca asa fac Samsung-urile, ramai tu la rasul ala de xiaomi, ca telefon nu pot sa -l numesc!

| anonim_4396 a răspuns (pentru Drsss):

Nu mai vorbi în necunostinta de cauză. Dacă este Samsung, asta nu înseamnă că este cumva scutit de probleme. Și îți garantez ca Xiaomi și Huawei dau de pământ cu plasticul tău de Samsung.

| anonimg a răspuns (pentru Drsss):

Ai dreptate când spui că în mod normal chinezăriile de la Xiaomi ar trebui să facă așa. Dar tocmai că nu fac.
Interesant este că de când a apărut Xiaomi în România nu am auzit nici o problemă cu astfel de telefoane. Nu zic că nu sunt; dar și dacă sunt, sunt puține.
În luna Mai 2018 am cumpărat un Xiaomi Redmi Note 5 și nu am avut probleme cu el. Ba încă soft-urile erau la zi (ca și astăzi); acum am Android 9 pe el, unde multe Samsung-uri încă îl așteaptă.
Este adevărat că la cameră nu este prea stralucit. Dar dă-o încolo de idolatrie; că nu i-au pozele cu mine în cer.

| laeimbrea explică (pentru anonimg):

L-am repornit si tot asa face...
Imi apare asta si dispare https://imgur.com/a/3Yik5QW

| Drsss a răspuns (pentru anonimg):

Nu compara Android-ul de la xioami cu androidul de la Samsung, sunt marci total diferite

| anonimg a răspuns:

Am găsit pe un forum din Spania aceeași problemă la mai multi utilizatori de Samsung:
https://r1.community.samsung.com/......d-p/655269

Soluția reprezentantului Samsung este să te asiguri că nu este probleme cu cablul (nu are întrerupere), și că este unul original.
O altă soluție este ca să mergi cu telefonul la o reprezentanță Samsung.
Cineva sfătuia să se oprească bluetooth și nfc; altul să treci pe modul avion timp de 10 minute. Dar nimic concret.
Mai umblă prin setările lui. Până la urmă îl duci la un service.

| anonimg a răspuns:

Încearcă să-l conectezi la usb-ul de la pc pe diferite moduri: transfer de fișiere, încărcare, etc.

| laeimbrea explică (pentru anonimg):

O sa incerc, mersi

| anonimg a răspuns:

Încearcă să descarci pe pc aplicația din link: https://www.samsung.com/ro/support/kies/
Instaleaz-o, apoi conectează telefonul la pc cu cablul de date. Vezi dacă te va ajuta în vreun fel la rezolvarea erorii.
Sau poate că există vreun alt program mai nou gen Samsung PC suite.

| Andreeush a răspuns:

Dacă ai probleme cu el ar trebui să mergi la o clinică gsm, acolo o să îți zică clar ce e de făcut.

| laeimbrea explică (pentru Andreeush):

O sa il reinstalez din fabrica, daca tot asa face, o sa merg cu el acolo...

| cfrtobias a răspuns:

Eu cred ca telefonul tau e defect din start vad ca ai mai avut probleme ori umbli tu aiurea si faci prostii pe telefon si dupa ai bug -uri

| laeimbrea explică (pentru cfrtobias):

Nu i-am facut nimic, cand l-am scos din buzunar asa făcea.

O sa ii dau un reinstal.

| laeimbrea explică:

Am rezolvat, am tinut telefonul inchis cam vreo ora si vad ca nu mai face... va multumesc