Bună!
Ce cartelă ai avut anterior în acel telefon ( din ce reţea )?
Cel mai probabil, este CODAT pe altă reţea :(
NU văd ce alt PIN să-ţi ceară!
Ori telefonul are pus un cod PIN pentru a PREVENII folosirea altei cartele SIM în el şi atunci NU te ajută cu nimic dacă faci "factory reset"...
Oricum, poţi încerca să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" cu una dintre metodele explicate la linkul :
http://www.hard-reset.com/samsung-i9100-galaxy-s2-hard-reset.html
http://www.hard-reset.org/......fety-step/
http://www.hardreset.info/devices/samsung/samsung-i9100-galaxy-s-ii/
http://factory-reset.blogspot.ro/......reset.html
http://www.tsar3000.com/....../index.php
ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...
Sau, duci telefonul la un Service.
Toate cele bune.
Buna,
Ai blocat SIM-ul. Esti pe cartela sau pe abonament? Daca esti pe cartela, PUKul SIMului tau il gasesti in pliculetul primit in momentul cartelei.
Daca esti pe abonament, suna la operatorul retelei la care esti abonata si vei rezolva cu ei.
Sunt pe cartela Telekom si am pus si puk-ul si pin-ul dar degeaba.
Ii poti contacta pe ei sa le spui ca ti s-a blocat cartela si ca ai folosit PUK-ul corect scris de plicutelut venit cu cartela SIM si ei iti vor cere numarul de telefon pentru a genera un nou PUK pentru cartela ca sa o deblochezi.
Da pai ii poti face un Hard Reset cauta pe youtube, urmeaza instructiunile si apoi nu vei mai avea alta problema.Probabil e de cauza cartela.In ce retea esti? Daca esti Orange poti merge la un punct de lucru al lor sau la fel si pe Vodafone sau Cosmote dar daca esti pe abonament trebuir sa le explici lor problema.
Sunt pe cartela telekom dar daca fac Hard Reset nu sterg tot din telefon?