anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Este adevărat că telefoanele mai vechi nu pot fi ascultate? De exemplu Nokia 1101. Sau alte modele.

7 răspunsuri:
| Wr3nch a răspuns:

Nulaughing) dar sunt mai greu de localizat, pentru ca trebuie folositi stalpii gsm din jur in locul GPS-ului prezent in orice smartphone modern.

| Frank51 a răspuns:

Este adevărat că cei care încep cu este adevărat sunt începători? big grin

| InYourMind a răspuns (pentru Frank51):

Ce începători visezi laughing
A stai ca nu ție trebuia să-ți răspund rolling on the floor

| Zuzu1991 a răspuns:

Sigur, sunt mai greu de ascultat, pentru ca au microfonul mai slab, si CAM ATAT
in rest, gsm-ul e acelasi rahat si pe un telefon din '95 toamna si pe ultimul iPhone

| BuLaNNNeL a răspuns:

Încă ai whatsapp, mai nou telegram (asta cred că rămâne numărul 1) pentru discuții și etc criptate. Pentru whatsapp, am înțeles că există un soft folosit de organele competente pentru a demasca ilegalitățile, dar nu știu dacă îl folosesc și ai noștri. In Israel parca era tehnologia asta. Rămâne Telegram.

| InYourMind a răspuns:

Lol cum frate sa vorbești de pe un telefon din ala pai cum mai intri pe Facebook insta wapp laughing ce sa faci cu un telefon din ala alea sunt de muzeu ai atâtea variante ieftine dacă nu-ți permiți un iPhone dar ce sa faci frate cu telefoanele alea care nici color nu sunt rolling on the floor Plus ca astea moderne sunt f sigure adică cine sa te asculte dacă tu folosește aplicațiile bune nu ai viruși nu ai chinezării

Răspuns utilizator avertizat