| EmyDoX20 a întrebat:

Mama mea are o cartela COSMOTE (telekom) de peste 15 ani. Și cartela a fost folosită in mai multe telefoane. Nu a avut probleme. Și a schimbat telefonul acum mult timp. Cu un Samsung care avea nevoie de cartela tăiată. Am tăiat o și apoi cu greu a reușit telefonul sa se înregistreze in rețea. Apoi și a schimbat telefonul cu unul normal cu butoane și nu a mai vrut sa meargă cu cartela sa o schimbe. Sa fie cartela de telekom ca nu avea timp. A mers cartela însă acum o săptămâna a venit acasă iar telefonul ei nu mai primea semnal. Am zis ca poate e de la telefon. Am încercat in alte telefoane însă nimic. Cartela este văzută dar nu primește semnal. Am mers la telekom sa ne o schimbe, ne-au aburit cu ceva contracte însă nu am vrut. Și ne-au băgat pe gât ca trebuie sa știm exact când a fost activata cartela, ce extraopțiune are, ce valoare a fost încărcată ultima data și câți euro avea pe cartela. Și nu aveam de unde sa știm datele astea exact. Însă erau undeva la 20-30 de euro pe cartela. Ma rog. Am încercat odată cu 25 de euro. Nu a mers. Au zis ca nu e corecta valoarea aceea. Cartela nu poate fi folosită deci nu am cum sa văd de pe ea ce credit are. In rest detaliile au fost ok. Întrebarea mea e. Ăștia de la telekom nu or sa îmi schimbe cartela. Am cum sa o fac sa funcționeze măcar câteva minute sa aflu cât euro are pe ea exact? Sau sa o repar complet..se poate?

2 răspunsuri:
| Bondarel99 a răspuns:

Trebuie sa vrea sa o schimbe, nu exista așa ceva. Unii angajați sunt șmecheri, încearcă cu orice pret sa te facă sa le dai bani sau sa semnezi un contract laughing
Mergi la alt magazin Telekom.
Eu am înlocuit anul trecut o cartela și m-a întrebat și pe mine acele lucruri adică când a fost activata, ce opțiuni are etc (e normal sa te întrebe ca sa știe dacă tu ești proprietarul, nu trebuie sa ii răspunzi exact ci cu aproximație), am plătit 15 lei și asta a fost tot.

| Protegent a răspuns:

Frate, nu mai schimba asa mult cartelele, ele se vor demagnetiza si dupa aceea, nu le mai poti folosi.