| PuținConteazăNumele a întrebat:

Am niste probleme destul de mari pe cap, as putea spune, sa incep cu inceputul : in luna noiembrie a anului 2016 draga mea matusa s-a hotarat sa ii faca saracului ei nepot (eu ) un abonament pentru telefon la cei de la rcs-rds.Am ales telefonul Allview p6 energy lite. Telefonul a mers greoi din prima zi, totusi a mers asa. Toate bune si frumoase, pana cand prin luna aprilie i s-a dus softul.L-am trimis in garantie, depaseste termenul de 15 zile si intr-un final il trimit inapoi in regula. A mers ok aproximativ o luna, acum are urmatoarele "simptome", se aprinde dar dupa putin timp ingheata ecranul, dupa se face negru si are nevoie de reboot manual. Am hotarat sa il trimitem iar in garantie. Matusa mea vrea sa faca mentiune scrisa cum ca a fost mai tot timpul nefunctional, ce parere aveti? avem vreo sansa daca se intelege cu cei de la digi sa ne dea altul? poate chiar alt model + diferenta din
partea noastra? sau trebuie sa mearga de 3 ori in service? Este chiar foarte deranjant. Scuzati eventualele greseli gramaticale si lungimea "intrebarii" dar trebuia sa stiti tot contextul (acum scriu de pe un jaf de Samsung galaxy gio, are vreo 5 ani si inca se tine fara sa se fi blocat vreodata ). Multumesc

1 răspuns:
| anonimg a răspuns:

Ati putea incerca sa vorbiti cu cei de la magazin. Ii spuneti ca ati avut 2 probleme la el pana acum si vreti sa il schimbati cu totul.
Ei sunt obligati sa il schimbe doar dupa 3 reparatii. Dar daca vorbiti frumos cu ei si le spuneti: "Buna ziua. Avem o rugaminte la dvs." este altceva, si exista posibilitatea unui succes. Trebuie doar sa incercati. Daca nu vor, asta e. Oricum un aparat trecut prin 2 reparatii va avea parte si de a 3-a, si tot vi-l vor schimba.